عصر بازار

ورود سهام عدالت به بورس

عصر اعتبار- رییس سازمان خصوصی سازی با اعلام اینکه ورود سهام عدالت به بازار سرمایه و معامله آن از سوی مردم یکی از برنامه‌های راهبردی است گفت: واگذاری پرسپولیس و استقلال باید بدون آسیب دیدن این دو تیم عملیاتی شود.

ورود سهام عدالت به بورس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایبنا، علیرضا صالح به ورود سهام عدالت به بورس اشاره و بیان کرد: ورود سهام عدالت به بازار سرمایه و معامله آن از جمله برنامه‌های اصلی ما در سازمان خصوصی  سازی است که به طور حتم آن را به حالت اجرا در خواهیم آورد.

    وی همچنین به واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس تاکید کرد و گفت: با توجه به آغاز فصل  تازه مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، برای واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس باید به گونه‌ای پیش رفت که این دو تیم با آسیب همراه نشوند.

    صالح با بیان اینکه اجرای این اقدام تا قبل از شروع فصل مثبت بود، اظهار داشت: این دو تیم بزرگ برای مردم هستند به همین دلیل باید در خصوص انجام اقدامات مربوط برای خصوصی سازی سرخابی ها دقت لازم صورت گیرد تا آسیبی به این تیم ها وارد نشود و امیدوار هستیم تا با دقت کامل این اقدام را در دستور کار قرار گیرد.

    رییس سازمان خصوصی سازی باید تاکید بر اینکه همه شرایط لازم برای نهایی کردن این اقدام باید در نظر گرفته شود، گفت: با توجه به اینکه اکنون در کوران مسابقات فصل قرار داریم نباید هیچ یک از تیم ها آسیب ببینند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی