عصر بازار

مجید مشعلچی فیروزآبادی تاکید کرد:

رضایت مشتری اولویت نخست بیمه کوثر

عصر اعتبار- مدیرعامل شرکت بیمه کوثر در بیست‌‌وهشتمین سفر استانی خود، با نمایندگان و کارکنان سرپرستی استان خراسان‌جنوبی و خانواده‌های آنان دیدار کرد.

رضایت مشتری اولویت نخست بیمه کوثر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، مجید مشعلچی فیروزآبادی در این دیدار، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بر عزتمندی ایرانیان تاکید کرد و گفت: جهاد فقط تکلیف شهیدان و جانبازان جنگ هشت ساله نبود و من و شما نیز تکالیف سنگینی بر دوش داریم. جهاد امروز ما این است که باید در راه اسلام و عزت و آسایش مردم ایران ثابت قدم، متحد و تحت فرمان مقام معظم رهبری باشیم.
    مدیرعامل بیمه کوثر همچنین با تاکید بر ضرورت رعایت اصل مشتریمداری و توجه ویژه به رضایت مشتریان شرکت، افزود: کسب رضایت بیمهگذاران همیشه و در همه حال نخستین اولویت شرکت بیمه کوثر است.
    وی تصریح کرد: پاسخگویی، تعهد در قبال مسئولیت است و مدیران و کارشناسان باید برای تامین رضایت بیمهشدگان تلاش کنند.
    مشعلچی با بیان اینکه توانمندسازی نمایندگان و شبکه فروش موجب توسعه شرکت در بخش فروش میشود، اظهار داشت: نمایندگان بیمه کوثر باید به سطحی از توانمندی برسند که به عنوان یک مدیر در عرصههای فروش، بازاریابی، ارتباط با مشتریان و مدیریت ریسک حضور داشته باشند و در این میان، حضور مدیران باتجربه و انتقال دانش و تجربه آنان به نیروهای جوان، موجب رشد و بالندگی بیش از پیش شرکت خواهد شد.
    مدیرعامل بیمه کوثر خدمت به بیمهشدگان و همراهی با بیمهگذاران را یک اصل دانست و گفت: اکنون این شرکت با ایجاد راههای ارتباطی گوناگون، برقراری ارتباط با مشتریان، ایجاد بانک اطلاعاتی و باشگاه مشتریان توانسته است بسترهای رضایت ذینفعان را فراهم کند.
    وی با تاکید بر برنامه محوری و اجرای برنامه های ابلاغی و سیاستهای شرکت برای تحقق اهداف، خاطرنشان کرد: مسئولیتپذیری، اخلاقمداری، توجه به ارزشها و رعایت شئونات، حفظ کرامت انسانی، رقابت سالم، پایبندی به مقررات و تعهدات و رعایت صداقت و انصاف در تعامل با بیمه‌گذاران و بیمهشدگان از ارزشهای حاکم بر شرکت است.
    گفتنی است در این سفر، رییس اداره عقیدتی و سیاسی شرکت، معاونان مالی، فنی، برنامهریزی و نظارت راهبردی و مدیران بازرسی، اداری و پشتیبانی، بازاریابی و فروش و امور نمایندگان مدیرعامل را همراهی کردند و همچنین در همایش خانوادگی کارکنان و نمایندگان این سرپرستی شرکت کردند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی