عصر بازار

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس بیان کرد:

آثار تحریم بانک مرکزی با تدابیر اتخاذ شده جدی نیست

عصر اعتبار- عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه به طور معمول هر تحریم آثار خود را دارد، گفت: خوشبختانه با تدابیر اتخاذ شده آثار تحریم بانک مرکزی جدی نبوده و نمی‌تواند تصمیمات اصلی کشور را تحت الشعاع قرار دهد.

آثار تحریم بانک مرکزی با تدابیر اتخاذ شده جدی نیست
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، محمد قسیم عثمانی با اشاره به تحریم اعمال شده از سوی آمریکا علیه بانک مرکزی، گفت: این نوع تحریم ها موضوع جدیدی نبوده و سال هاست کشور ما در بخش های مختلف و حتی به صورت کلی مورد اعمال آن ها واقع می شود.

    نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه به طور معمول هر تحریم آثار خود را دارد، افزود: خوشبختانه با تدابیر اتخاذ شده آثار تحریم ها جدی نبوده و نمی تواند تصمیمات اصلی کشور را تحت شعاع قرار دهد و با پابرجا بودن رویه منسجم در حوزه‌های مختلف اقتصادی شاهد بی اثر شدن تحریم ها هستیم.

    عثمانی با بیان اینکه شاید تحریم های جدید بتوانند از برخی جناح ها و جبهه هایی محدودیت ها را برای ما بیشتر کنند، گفت: تجربه نشان داده عبور از تحریم ها برای ما سخت نبوده و اکنون نیز عبور از تحریم بانک مرکزی صورت خواهد گرفت.

    این نماینده مردم در مجلس دهم، با اشاره به اینکه مقابله و بی اثر کردن تحریم ها سال ها در دستور کار بوده است، افزود: در خصوص بانک مرکزی نیز به طور حتم تدابیر اتخاذی اجازه خلل در امور اقتصادی کشور را نخواهد داد.

    عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تحریم ها هر روزه اعمال می شود مهم برنامه مداری است که بتوان آن ها را بی اثر کرده یا آن ها را دور زد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی