عصر بازار

رئیس کل بیمه مرکزی تاکید کرد؛

پرداخت سریع و کامل خسارت بیمه‌گذاران گام اول توسعه صنعت بیمه

عصر اعتبار- رئیس کل بیمه مرکزی گفت: پرداخت سریع و کامل خسارت بیمه‌گذاران گام اول توسعه صنعت بیمه به شمار می‌رود.

پرداخت سریع و کامل خسارت بیمه‌گذاران گام اول توسعه صنعت بیمه
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، غلامرضا سلیمانی که در جمع اعضای شورای هماهنگی شرکت های بیمه استان قم سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: توجه به رویکرد های مذهبی و همچنین استفاده از فناوری‌های نوین فضای مناسبی را برای رشد صنعت بیمه در این استان فراهم آورده است.

    رئیس کل بیمه مرکزی ضمن ابراز خرسندی از تعامل تنگاتنگ صنعت بیمه و مجموعه اقتصادی و فرهنگی استان نسبت به ضرورت ارتباط هر چه بیشتر فعالان صنعت بیمه و روحانیون، تصریح کرد: تبلیغ قابلیت ها و تشریح ماموریت های صنعت بیمه در تریبون های مذهبی نوعی فرهنگ سازی موثر به شمار می رود و صنعت بیمه باید از این امکان ارزشمند استفاده کند.

    سلیمانی، توسعه صنعت بیمه را در گرو خدمات رسانی مناسب و کسب رضایتمندی بیمه گذاران دانست و افزود: تفکر پرداخت خسارت کمتر و سودآوری بیشتر در صنعت بیمه یک رویکرد نادرست است که باید اصلاح شود.

    وی ضریب بالای تلفات جاده ای را با فرهنگ غنی ایرانی در تضاد دانست و گفت: عوامل دیگری غیر از خطای انسانی در تلفات جاده ای نقش دارد که با بهره گیری از اهرم های فرهنگ سازی و استفاده از فناوری های نوین می توان این آمار را کاهش داد.

    رئیس کل بیمه مرکزی با تاکید بر این مطلب که نهاد ناظر قصد بازگرداندن تعرفه ها را ندارد، اعلام کرد: برای ساماندهی وضعیت بیمه‌های درمان باید نرخ ها به لحاظ فنی کنترل شود تا صنعت بیمه دستخوش آسیب نشود.

    وی در پایان با ابراز خرسندی از انسجام شورای هماهنگی استان قم از توجه بیشتر به نمایندگان شبکه فروش سخن گفت و افزود: شبکه فروش بیمه در کشور مشکلاتی دارد که با همدلی و هم افزایی بر طرف خواهد شد.

    گفتنی است در این نشست نمایندگان شرکت‌های بیمه و اعضای شورای هماهنگی استان قم به طرح دیدگاه‌ها و مشکلات خود پرداختند و غلامرضا سلیمانی به تک‌تک پرسش های آنان پاسخ داد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی