عصر بازار

دکتر اکبر کشاورزیان به‌عنوان عضو هیأت مدیره پست‌بانک‌ایران منصوب شد

عصر اعتبار- با صدور حکمی از سوی مهندس آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر اکبر کشاورزیان بعنوان عضو هیأت مدیره پست‌بانک‌ایران منصوب شد.

دکتر اکبر کشاورزیان به‌عنوان عضو هیأت مدیره پست‌بانک‌ایران منصوب شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در متن این حکم آمده است: با عنایت به هماهنگی بعمل آمده با وزارت امور اقتصادی و دارائی، تأییدیه بانک مرکزی به شماره نامه 204494/98 مورخ 17/06/1398و ماده 31 قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، جنابعالی را بعنوان "عضو هیات مدیره پست‌بانک‌ایران" منصوب می نمایم. امید است با اتکال به قادر متعال و رعایت اخلاق و تقوی الهی با جدیت و تلاش وافر خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافراز ایران را سرلوحه کار خود قرارداده و در جهت اهداف دولت تدبیر و امید موفق باشید.
    بنابراین گزارش: دکتر کشاورزیان دارای مدرک دکترای اقتصاد است و عضو هیأت مدیره موظف شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید، رئیس ادارات کل آموزش و تشکیلات و روشها بانک سپه و معاون اداره‌کل تسهیلات این بانک، پژوهشگر برتر نظام بانکی کشور، دبیر کمیسیون اعتبارات شورای هماهنگی اعتبارات بانک‌ها و مدیر پروژه انتشار اوراق مالی اسلامی(صکوک) بانک سپه را داراست.
    گفتنی است: دکتر کشاورزیان مدرس مؤسسه عالی‌بانکداری بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و مدرس امور تخصصی در شبکه بانکی کشور است و تألیف 4 جلد کتاب در زمینه امور بانکی و حدود 40 مقاله علمی و پژوهشی در امور اقتصادی و بانکی و گزارش‌های مختلف در امور بانکی و مالی را در کارنامه خود دارد. همچنین وی مجری طرح‌های متعدد پژوهشی و تحقیقات بانکی در شبکه بانکی کشور نیز بوده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی