عصر بازار

نخستین شعبه کارگزاری بورس بیمه ایران در تهران افتتاح شد

عصر اعتبار- نخستین شعبه تهران کارگزاری بورس بیمه ایران با حضور مدیر عامل، اعضای هیات مدیره و مدیران این شرکت افتتاح و به جمع هفت شعبه دیگر این کارگزاری پیوست.

نخستین شعبه کارگزاری بورس بیمه ایران در تهران افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، این کارگزاری به منظور ارتقای کمی و کیفی خدمات رسانی بیشتر به مشتریان در تهران و گسترش فعالیت خود اقدام به افتتاح شعبه دیگری در تهران کرد.

    مهدی محمود رباطی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل کارگزاری بورس بیمه ایران در مراسم افتتاحیه شعبه شیخ بهایی تهران حضور داشته و عنوان کرد: کارگزاری بورس بیمه ایران در نیمه دوم سال شاهد افتتاح دومین شعبه خود در سال 98 بوده است.

    رباطی افزود: با توجه به رونق فعلی بازار سرمایه و گسترش فرهنگ سهامداری در کشور این کارگزاری با سیاست توسعه جغرافیایی شعب خود، در صدد برآمده تا شعبه دیگری در تهران افتتاح کند.

    مدیر عامل کارگزاری بورس بیمه ایران در ادامه با اشاره به اینکه افتتاح شعب میتواند گام بزرگی برای توسعه فعالیت های شرکت و کمک به رسالت توسعه بازار سرمایه و افزایش ضریب نفوذ این بازار باشد، خبر داد: این کارگزاری در صدد است تا در برنامه‌های آتی خود تا پایان سال شاهد افتتاح شعب بیشتری باشد تا جایی که تعداد شعب خود را از 8 شعبه به 17 شعبه گسترش دهد.

    علیرضا مهرآبادی مدیر شعبه شیخ بهایی کارگزاری بورس بیمه ایران نیز در ادامه با اشاره به اهداف توسعه‌ای شرکت کارگزاری گفت:این برنامه توسعه ای با سرعت بسیار بالایی در حال طی شدن است و نوع مدیریت در شرکت کارگزاری بورس بیمه به‌عنوان یک مدل موفق و پیشرو در مدیریت شرکت‌های کارگزاری قلمداد می شود که با انحراف‌معیار نسبت به سایر شرکت‌های کارگزاری‌ که ماهیت دولتی دارند، اختلاف زیادی دارد.

    وی ادامه داد: نوع خدماتی که توسط کارگزاری در زمان جاری ارائه می دهد حتی از کارگزاری‌های خصوصی نیز بسیار با سرعت‌عمل، دقت و کیفیت بالاتری مواجه هست. این بازار، بازاری نوپاست که امید به آینده دارد و باید به فرصت‌های رشد و توسعه در این بازار امیدوار بود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو