عصر بازار

دزدان نقابدار طلاهای میلیاردی فامیل از آب درآمد

عصر اعتبار- رئیس کلانتری ۱۵۱ یافت آباد از دستگیری یک جوان و مادرش خبر داد که برای خرید خودرو و تعویض وسایل منزلشان مقدار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال طلا از منزل یکی از اقوامشان سرقت کرده بودند.

دزدان نقابدار طلاهای میلیاردی فامیل از آب درآمد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از رکنا، سرهنگ "حمیدرضا موسوی" درباره جزئیات این خبر، گفت: چندی پیش شهروندی به کلانتری151 یافت آباد، مراجعه و با اعلام شکایتی اظهار داشت: چند روزی به همراه خانواده ام به مسافرت رفته بود و زمانی که برگشتم متوجه شدم که طلا و جواهراتی که در منزل نگهداری می کردم به سرقت رفته است.

    وی عنوان کرد: تحقیقات پلیسی نشان از داشت: سارق یا سارقان بدون اینکه قفل درب ورودی را تخریب کنند وارد منزل شده اند و بلافاصله به سراغ طلاها رفته و با سرقت طلاها از منزل خارج شده اند.

    کلانتر محله یافت آباد افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که فردی با لباس تیره و درحالی که نقاب بر روی صورتش بود، با استفاده از کلید وارد منزل شده است.

    این مقام انتظامی تصریح کرد: ظن ماموران مبنی بر اینکه سرقت توسط آشنایان مال باخته صورت گرفته است، قوت گرفت و تعدادی از آشنایان و اقوام مال باخته که با شاکی در ارتباط و در رفت و آمد بودند تحت کنترل در آمد.

    وی با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد که یکی از اقوام مال باخته به تازگی یک دستگاه خودروی سواری و تعدادی وسایل منزل خریداریی کرده است، گفت: پسر خانواده که پسری جوان حدوداً 25 ساله بود به کلانتری دعوت به سرقت طلاها اعتراف کرد.

    این متهم جوان در اظهارات خود به ماموران گفت: چندی قبل در زمانی که به منزل مال باخته مراجعه داشتم کلید منزلش را سرقت و یک کپی از روی کلید تهیه کردم و دوباره با مراجعه به همان محل، کلید را سرجایش گذاشتم.

    مدتی در انتظار بودم تا اینکه مال باخته به همراه خانواده اش به مسافرت رفت و زمانی که وی در مسافرت چند روزه بودند به منزل وی مراجعه و طلاها را سرقت کردم.

    وی در ادامه اعتراف کرد: کلیه طلاهای را در زیر تشک مبل پنهان کردم و هر روز مادرم یک قطعه از طلاها را به طلا فروشی های می برد و می فروخت.

    سرهنگ موسوی عنوان کرد: با اعتراف صریح متهم به سرقت طلاها با همکاری مادرش و کشف مقداری از طلاها در منزل سارقان، هر 2 متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

    رئیس کلانتری 151 یافت آباد اضافه کرد: کارشناسان ارزش اموال سرقتی را یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کرده اند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی