عصر بازار

انتخاب رئیس شورای عمومی و اعضای هیات رئیسه سندیکای بیمه گران

عصر اعتبار- رئیس شورای عمومی و اعضای هیات رئیسه سندیکای بیمه‌گران ایران انتخاب شدند.

انتخاب رئیس شورای عمومی و اعضای هیات رئیسه سندیکای بیمه گران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایبنا، محمد رضایی سرپرست بیمه ایران با رای شورای عمومی به عنوان رئیس شورای عمومی و علی جباری مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی، ابراهیم کاردگر مدیرعامل بیمه دانا، مسعود بادین مدیرعامل بیمه آسیا و حجت بهاری‌فر مدیرعامل بیمه «ما» به عنوان اعضای اصلی هیات رئیسه سندیکای بیمه گران ایران انتخاب شدند.

    شورای عمومی سندیکای بیمه‌گران با حضور اکثریت اعضا تشکیل جلسه داد و طی آن در خصوص انتخاب رئیس شورای عمومی و اعضای هیات رئیسه رای گیری بعمل آمد.

    در این نشست با توجه به اتمام دوره ماموریت محسن پورکیانی در شرکت سهامی بیمه ایران، اعضای شورای عمومی با قدردانی از زحمات وی درسندیکا، در خصوص سمت ریاست شورای عمومی تصمیم گیری کردند و محمد رضایی را به عنوان رئیس شورای عمومی انتخاب کردند.

    بر اساس این گزارش در ادامه این جلسه؛ علی جباری، ابراهیم کاردگر، مسعود بادین و حجت بهاری فر به عنوان اعضای اصلی هیات رئیسه و داریوش محمدی مدیرعامل بیمه میهن و مینا صدیق نوحی مدیرعامل شرکت متقابل قشم به عنوان اعضای علی البدل هیات رئیسه انتخابات شدند.

    همچنین هیات رئیسه سندیکای بیمه گران نیز در اولین جلسه خود سیدمحمد کریمی را به عنوان رئیس و علی جباری را به عنوان  نایب رئیس انتخاب کرد.

    لازم به ذکر است هیات رئیسه از ارکان جدید سندیکای بیمه گران ایران است که طی اساسنامه جدید تشکیل شد و در اداره سندیکا نقش دارد. هیات رئیسه مرکب از دبیرکل و چهار عضو اصلی و دو عضو علی البدل است. اعضای اصلی و علی البدل از بین عالی‌ترین مقام های اجرایی موسسات عضو، برای مدت دو سال توسط شورای عمومی انتخاب می شوند. تداوم عضویت افراد مذکور در هیات رئیسه، مشروط به استمرار تصدی آنها در سمت مدیر عاملی یکی از موسسات عضو خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی