عصر بازار

رونمایی از کیف پول مشترک اسنپ و آپ

عصر اعتبار- شرکت‌های اسنپ و آسان‌پرداخت (آپ) از کیف پول دیجیتال یکپارچه خود رونمایی کردند.

رونمایی از کیف پول مشترک اسنپ و آپ
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، امروز شرکت‌های اسنپ و آ‌سان پرداخت (آپ) در نشست رسانه‌ای مشترک که در شرکت آپ برگزار شد از کیف پول دیجیتال یکپارچه مشترک رونمایی کردند.

    اسنپ برای تسهیل خدمات‌رسانی به کاربرانش بر اساس یک سرمایه گذاری مشترک با آسان‌پرداخت به اولین و جامع‌ترین کیف پول دیجیتال ایران مجهز شده است و این کیف پول به زودی در اختیار تمامی کاربران این سامانه قرار می‌گیرد.

    در این نشست که با حضور ژوبین علاقبند مدیرعامل اسنپ، مهرداد عبدالرزاق، رئیس هیات مدیره اسنپ فود، حامد منصوی مدیرعامل اسان پرداخت و جمعی از دیگران این دو مجموعه برگزار شد دو شرکت مذکور از اولین محصول سرمایه‌گذاری مشترک خود رونمایی کردند.

    در حال حاضر کاربران اسنپ و اسنپ فود با استفاده از کیف پول دیجیتال می‌توانند هزینه‌های خدمات مورد نیاز خود را در اپلیکیشن اسنپ و آپ پرداخت کنند. به این معنا که با هر بار شارژ کیف پول در اپلیکشن اسنپ کیف پول کاربر در آپ نیز شارژ می‌شود در نتیجه همگی موارد از جمله درخواست خودرو، پرداخت قبض، رزرو هتل، خرید بلیت و تراکنش‌های مالی روزمره با این کیف پول دیجیتال با سهولت و سادگی بیشتری  انجام خواهد شد.

    ژوبین علاقبند مدیرعامل اسنپ در این نشست خبری درباره جزئیات همکاری مشترک اسنپ با آسان پرداخت اظهار کرد: اسنپ با همکاری آپ در صدد بود تا به مناسب ترین راهکار پرداختی دست پیدا کند.

    وی ادامه داد:  با راه‌اندازی کیف پول دیجیتال کاربران می‌توانند با استفاده از یک کیف یکپارچه تمامی پرداخت‌های روزانه خود را مدیریت کنند.

    علاقبند از دیگر مزایای این کیف پول دیجیتال تسهیل روش‌های پرداخت عنوان کرد و تجربه کاربران با این کیف پول را تجربه‌ای کاربری بهتر توصیف کرد.

    وی اضافه کرد: با استفاده از این کیف پول دیگر نیازی به ذخیره پول در اپلیکیشن‌های مجزا برای پرداخت نیست و با داشتن یک کیف پول واحد می‌توان تمام نیازهای روزمره را پرداخت کرد.

    در ادامه این نشست حامد منصوری مدیرعامل آسان‌پرداخت نیز درباره این همکاری گفت: امنیت بیشتر و پاسخگویی از مزایای اصلی کیف پول دیجیتال یکپارچه آپ و اسنپ است.

    در ادامه این نشست همچنین مطرح شد که کاربران اسنپ می‌توانند سوالات خود را در زمینه مشکلات پرداخت با این سامانه از پشتیبانی شرکت اسنپ پیگیری کنند. پشتیبانی شرکت آپ نیز مثل گذشته برای پاسخگویی به سوالات مربوط به اپلیکیشن این شرکت در خدمت کاربران خواهد بود.

    لازم به ذکر است کیف پول آ‌پ تنها کیف پولی است که به طور مستقیم به حساب بانکی مشتریان متصل می‌شود تا بتوانند پرداخت‌های خود را به طور مستقیم انجام دهند.

    بنابراین می‌توان کیف پول دیجیتال را به حساب بانکی متصل و آن را به میزان سقف مشخصی شارژ کرد در نتیجه با کیف پول مشترک آپ و اسنپ مدیریت هزینه‌های ماهانه به طور آسان و دقیق برای کاربران امکان‌پذیر می‌شود.

    مسیر توسعه کیف پول دیجیتال مشترک بین آپ و اسنپ اتصال آن به تمامی سرویس‌های اسنپ است همچنین درآینده پرداخت مستقیم برای کاربران اسنپ فعال می‌شود تا بتوانند به محض تمام شدن سفر از ماشین پیاده شوند و هزینه را به صورت خودکار از کیف پول آنها کسر می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو