عصر بازار

بیمه شدگان صرفا مجاز به داشتن یک دفترچه درمان هستند

عصر اعتبار- در دیدار مدیر کل نامنویسی و حسابهای انفرادی سازمان تامین اجتماعی و معاون بیمه گری و محاسبات سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح، اجرای شیوه نامه رفع همپوشانی بیمه درمان فیمابین آغاز شد.

بیمه شدگان صرفا مجاز به داشتن یک دفترچه درمان هستند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، بهروز کریمی مدیر کل نامنویسی و حسابهای انفرادی سازمان تامین اجتماعی در این خصوص گفت: پس از اجرای طرح گسترده و ملی رفع همپوشانی بیمه درمان فیمابین سازمان تامین اجتماعی و سازمان بیمه سلامت ایران، این طرح درخصوص بیمه شدگان سازمان های تامین اجتماعی و خدمات درمانی نیروهای مسلح نیز اجرا شد.

    وی افزود: بر این اساس، افرادی که دارای دو دفترچه درمانی مختلف سازمان تامین اجتماعی و سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح باشند بر اساس مقررات جاری منحصراً  امکان استفاده از یک دفترچه را خواهند داشت.

    کریمی گفت: یکسان کردن دریافت خدمات درمانی، دارویی، تشخیصی و توسعه ارائه خدمات بهداشتی و پزشکی برای آحاد بیمه شدگان و افراد خانواده آنان و همچنین پیشگیری از توزیع ناعادلانه و من غیر حق امکانات درمانی از اهداف مهم  طرح رفع همپوشانی بیمه ای است که بر اساس قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و قانون بودجه سال 1398 کل کشور به تمامی سازمانهای بیمه گر تکلیف شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی