عصر بازار

جزئیات بیمه تکمیلی بازنشستگان تأمین اجتماعی اعلام شد

عصر اعتبار- رئیس کانون عالی بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی درباره بیمه تکمیلی بازنشستگان این سازمان توضیحاتی داد.

جزئیات بیمه تکمیلی بازنشستگان تأمین اجتماعی اعلام شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی اصغر بیات رئیس کانون عالی بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی درباره بیمه تکمیلی بازنشستگان تأمین اجتماعی اظهار کرد: 30 آذر ماه امسال قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی تمام می‌شود و ما از یک ماه پیش با شرکت‌های بیمه مناقصه داشتیم.

    بیات بیان کرد: از شرکت‌های مختلف پیشنهاد داشتیم و با بیمه آتیه ساز حافظ قرارداد را نهایی کردیم.

    او افزود: تأمین اجتماعی بزرگترین بیمه گذار کشور است و جمعیت تحت پوشش بیمه تکمیلی 3 میلیون و 300 هزار نفر است و این جمعیت در سال 92، 2 میلیون و 300 هزار نفر بود که این نشان می‌دهد استقبال خوبی داشتیم.

    رئیس کانون عالی بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی گفت: مشمولانی که در فهرست ما بودند، در فهرست جدید نیز قرار می‌گیرند و نیاز مراجعه مجدد نیست؛ همچنین افرادی که بیمه تکمیلی نبودند 3 ماه فرصت دارند به کانون بازنشستگان مراجعه کنند تا تحت پوشش درمان قرار گیرند.

    بیات ادامه داد: افرادی که بیمه بودند و دیگر تمایل ندارند تحت پوشش بیمه تکمیلی باشند نیز 3 ماه فرصت دارند تا انصراف دهند و اگر حق بیمه‌ای از آن‌ها کسر شده باشد نیز عودت می‌شود.

    او گفت: حق بیمه تکمیلی در سال گذشته به ازای هر نفر 38 هزار و 200 تومان بود و امسال نیز 44 هزار تومان است، همچنین تعهدات درمانی نیز 15 درصد افزایش یافته است.

    رئیس کانون عالی بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی تصریح کرد: در قرارداد جدید ارائه خدمات درمانی به بیماران خاص و صعب العلاج 33 درصد افزایش یافته است، به عنوان مثال سقف بستری فوق تخصصی تا سال گذشته 15 میلیون تومان بود و امسال 20 میلیون تومان شده است.

    بیات افزود: پاراکلینیک از 700 به 800 هزار تومان افزایش یافته است، همچنین پیوند قلب، کلیه، مغز استخوان، کبد، جراحی‌های سنگین، سرطان و بیماری‌های صعب العلاج تا سقف 20 میلیون تومان مشخص شده است.

    او اضافه کرد: شرکت بیمه گر ملزم شده است تا با تمام بیمارستان‌های خصوصی، دولتی و خیریه‌ها قرارداد بسته و مقرر شده شرکت بیمه گر تا اتمام زمان قرارداد، همکاری لازم را با مراکز درمانی حفظ کنند.

    رئیس کانون عالی بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی بیان کرد: تیم نظارتی ویژه در نظر گرفتیم تا به مراکز درمانی نظارت کامل داشته باشند و پرونده‌های بیماران را به صورت رندوم بررسی کنند.

    بیات خاطرنشان کرد: تأمین اجتماعی نیز در بیمه تکمیلی بازنشستگان مشارکت دارد و به ازای هر نفر 3 هزار تومان تقبل می‌کند که در سال حدود 120 میلیارد تومان می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو