عصر بازار

بیمه درمان تکمیلی انفرادی

عصر اعتبار- بیمه تعاون درحال حاضر با بیش از هزار مرکز درمانی در ایران شامل بیمارستانها ، درمانگاه ها و مراکز تشخیصی قرارداد همکاری دارد لیست این مراکز در سایت اینترنتی بیمه تعاون به نشانی www.taavon-ins.ir قابل رویت است . اکثر این مراکز قابلیت صدور معرفی نامه برخط ( online) را دارند و بیمه شده با مراجعه مستقیم به بیمارستان میتواند معرفی نامه خود را اخذ نماید .

بیمه درمان تکمیلی انفرادی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، در کنار بهره مندی از روزهای شاد و خوش زندگی پیش بینی راه کارهای رفع مشکلات روزهای تلخ و ناخوشایند لازمه یک زندگی شایسته است هیچکس قادر به پیش بینی وضعیت سلامت خود یا خانواده خود در آینده نیست در هنگام بروز بیماری یکی از بزرگترین معضلات بیمه شدگان هزینه های گزاف درمان است بیمه تعاون با ارائه پوشش درمان انفرادی تلاش نموده دغدغه هزینه های درمان را از دوش بیماران و خانواده ایشان که به هر دلیل نمی توانند یا نمی خواهند از خدمات بیمه درمان گروهی استفاده نمایند بردارد. در این بیمه نامه پرداخت هزینه های درمانی ناشی از بیماری و حوادث طبق شرایط بیمه نامه تعهد می گردد البته هزینه درمان بیماریهایی که منشا آن به قبل از صدور بیمه نامه برمی گردد قابل پرداخت نیست. در ببمه انفرادی تعاون انجام آزمایش برای همه متقاضیان الزامی نیست بلکه پس از تکمیل پرسشنامه پزشکی و بررسی وضعیت جسمانی متقاضی ، بنا بر شرایط ممکن است نیاز به انجام آزمایش باشد تا مشخص شود آیا فرد می‌تواند از خدمات بیمه تعاون استفاده کند یا خیر .
    بیمه تعاون درحال حاضر با بیش از هزار مرکز درمانی در ایران شامل بیمارستانها ، درمانگاه ها و مراکز تشخیصی قرارداد همکاری دارد لیست این مراکز در سایت اینترنتی بیمه تعاون به نشانی www.taavon-ins.ir قابل رویت است . اکثر این مراکز قابلیت صدور معرفی نامه برخط ( online) را دارند و بیمه شده با مراجعه مستقیم به بیمارستان میتواند معرفی نامه خود را اخذ نماید .

    موارد تحت پوشش بیمه تکمیلی انفرادی
    تعهدات و پوشش‌های بیمه درمان تکمیلی انفرادی تعاون به صورت دسته بندی زیر ارائه می‌شود که سقف تعهدات در هر طبقه از دسته‌بندی بر اساس طرح انتخابی و خریداری شده از طرف بیمه گذار متفاوت است،
    تبصره : در بیمه درمان انفرادی تعاون به ازا، خرید هر بیمه نامه، بیمه شده اصلی تحت پوشش بیمه حادثه و منزل مسکونی خانواده تحت پوشش بیمه آتش سوزی قرار می گیرد.

    جدول سقف تعهدات پوشش های طرح های بیمه درمان انفرادی

     

    موارد خارج از پوشش بیمه تکمیلی تعاون
    در بیمه درمان انفرادی موارد ذیل استثناء بوده و تحت پوشش بیمه نامه نمیباشد :
    • کلیه بیماری هایی که منشاء آن قبل از صدور بیمه نامه باشد .
    • سیل، زلزله، رانش زمین
    • جنگ، شورش، بلوا
    • فعل و انفعالات هسته‌ای و …
    • هزینه‌های چک‌آپ
    • هزینه‌های عیوب مادرزادی
    • هزینه‌های عقیم‌سازی
    • اعمال جراحی زیبایی ، جراحی برداشتن چربیهای شکم، جراحی چاقی مفرط، ماستوپلاستی
    . دوره انتظار :
    پوشش پاراکلینیکی و زایمان در بیمه تکمیلی انفرادی تعاون مشمول دوره انتظار است . به این معنا که بین خرید بیمه و استفاده از آن پوشش باید فاصله مشخصی وجود داشته باشد. دوره انتظار پوشش زایمان 9 ماه و پوشش پاراکلینیکی 3 ماه می باشد.
    فرانشیز :
    در بیمه درمان انفرادی تعاون فرانشیز کلیه هزینه ها 10 درصد می باشد.
    چک آپ پزشکی :
    پس از تکمیل فرم پیشنهاد و پرسشنامه پزشکی درصورت نیاز و با تشخیص پزشک معتمد بیمه تعاون، چک آپ پزشکی انجام خواهد گرفت.


    فرم پیشنهاد بیمه درمان تکمیلی خانواده

    پرسشنامه سلامت

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی