عصر بازار

مقام مسئول طرح مسکن مهر:

وام ۱۰۰۰ میلیارد تومانی بانک مسکن برای مسکن مهر با سود ۲۴ درصد

عصر اعتبار- مقام مسئول طرح مسکن مهر گفت: ۱۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات با سود ۲۴ درصد از سوی بانک مسکن در اختیار شرکت عمران پردیس قرار می‌گیرد و از محل این وام برای آماده‌سازی، محوطه سازی ، تکمیل زیر ساخت های مسکن مهر و... هزینه می‌شود.

وام ۱۰۰۰ میلیارد تومانی بانک مسکن برای مسکن مهر با سود ۲۴ درصد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، علی‌اصغر جاودان فر با اشاره به این‌که 1000 میلیارد تومان تسهیلات با سود 24 درصد از سوی بانک مسکن در اختیار شرکت عمران پردیس قرار می‌گیرد، اظهار کرد: از محل این وام برای آماده‌سازی، محوطه سازی ، تکمیل زیر ساخت های مسکن مهر و... هزینه می‌شود، همچنین یک وام 500 میلیارد تومانی با سود 4درصد نیز برای پردیس در نظر گرفته شده که به محض تخصیص در پروژه ها تزریق خواهد شد.

    ‏‎وی ادامه داد: بازپرداخت وام 1000میلیارد تومانی از منابع داخلی شرکت عمران پردیس انجام خواهد گرفت.

    ‏‎وی با یادآوری رویکرد مثبت و رو به جلوی وزارت راه و شهرسازی طی یکسال اخیر در خصوص طرح ملی مسکن مهر، افزود: با توجه به اراده و عزم وزارت راه و شهرسازی در خصوص تکمیل پروژه های مسکن مهر خوشبختانه موانع موجود در خصوص تامین منابع مالی برطرف شده است.

    مدیر اجرایی مسکن مهر پردیس با قدردانی از صبوری متقاصیان مسکن مهر پردیس، گفت:‌ این صبر و شکیبایی برای ما قابل احترام بوده، در برابر همه مالکان سر تعظیم فرود می آوریم و از ایثار آنها در طول این سال ها سپاسگزاریم.

    ‏‎جاودان‌فر با بیان اینکه "همه امور اداری مربوط به قرارداد های 5 برگی مسکن مهر و اتمام فرآیند انتخاب واحد متقاضیان انجام شده است" اضافه کرد: در ابتدای سال جاری 7000 متقاضی در پردیس داشتیم که واحد مسکن مهر برای تخصیص به آنها وجود نداشت، خوشبختانه موانع اداری و حقوقی این کار برطرف شده و هم اکنون تنها نیم درصد از مجموع متقاضیان پردیس انتخاب واحد نکرده اند.

    ‏‎وی با اشاره به این‌که مشکلات مربوط به پرینت و امضای قراردادهای مسکن مهر برطرف شده از تحویل قرارداد متقاضیانی خبر داد که امسال انتخاب واحد خود را انجام داده‌اند.

    مدیر مسکن مهر پردیس افزود: تاکنون بالغ بر 50 هزار قرارداد 5 برگی در اختیار متقاضیان مسکن مهر قرار گرفته و 20 هزار قرارداد نیز آماده تحویل است.متقاضیان پس از اخذ نوبت اینترنتی می توانند در روزهای اداری با مراجعه به مسکن مهر پردیس قراردادهای خود را دریافت کنند.

    ‏‎جاودان‌فر تصریح کرد: برخی متقاضیان تنها صورت جلسات انتخاب واحد مسکن مهر را به عنوان مدارک رسمی واحد خود در اختیار دارند؛‌ به جهت جلوگیری از بی قانونی هایی که گزارش می‌شود، جعل این صورت جلسات در بازار بسیار زیاد شده است، در نتیجه از مالکان مسکن مهر که صورت جلسه تک برگی انتخاب واحد را در اختیار دارند می‌خواهیم هر چه سریع‌تر جهت تحویل قراردادهای 5 برگی خود اقدام کنند.

    ‏‎به گفته وی، ضریب امنیتی این قراردادها بسیار بالاست و تا امروز خوشبختانه خبری مبنی بر جعل این قراردادها به ما گزارش نشده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی