عصر بازار

پیش بینی افزایش ناگهانی قیمت بیت کوین

عصر اعتبار- قیمت بیت کوین در حال حاضر حدود نصف بالاترین قیمت سالانه آن قرار دارد. سکه های مجازی دیگر سعی می‌کنند به بیت‌کوین برسند ولی عملکرد بدتری نسبت به آن داشته اند.

پیش بینی افزایش ناگهانی قیمت بیت کوین
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، اطلاعات فنی در حال حاضر مثبت است و یک افزایش قیمت ناگهانی را برای بیت کوین و سایر ارزهای مجازی پیش‌بینی می‌کند. تحولات اخیر نشان می‌دهد 2020 می‌تواند سالی بزرگ برای بیت کوین باشد.

    چارلز هاسکینسون، یکی از موسسان اتریوم و خالق کاردانو، رقیب بیت کوین، هفته گذشته گفت:«ما دوباره شاهد بیت کوین 10 هزار دلاری خواهیم بود و به 100 هزار دلار هم میرسیم».

    وی با رد  کردن این ادعا که بیت کوین به پایان دوره خود نزدیک شده است، گفت:« ارز مجازی را نمی توان متوقف کرد. ارز مجازی ارز آینده است».

    اگر قیمت بیت کوین در اواخر سال جاری افزایش یابد، اولین باری نخواهد بود که بازارهای ارز مجازی در دسامبر رونق گرفته اند. بیت کوین در روزهای پایانی 2013 به بالاترین قیمت خود یعنی 1000 دلار  رسید.

    چند سال بعد در دسامبر 2017، بیت کوین شاهد قیمت 20 هزار دلار بود. ولی همه چیز از آن زمان تغییر کرده است.

    تام لی، سرپرست تحقیقات استراتژیک بیت‌کوین و ارز مجازی در گلوبال ادوایزر گفت:« به نظر من ضعف بیت کوین از ماه جولای قابل درک است».

    وی افزایش نظارت قانونی بر ارز مجازی در بحبوحه مشکلات پروژه لیبرای فیس بوک و انتقاد دونالد ترامپ از بیت کوین را مقصر کاهش ارزش آن دانست.

    لی در مورد سال پیش رو خوشبین است. وی به جریان جدید پول به بازارهای ارز مجازی و علاقه روزافزون چین به فناوری بلاک چین اشاره کرد.

    در این بین، اطلاعات فنی به طرز تعجب آوری در مورد بیت کوین مثبت هستند.

    بیت کوین در حال حاضر حدود 7300 دلار معامله می‌شود که از 3500 دلار آغاز سال جاری میلادی بیشتر است.

    علیرغم پافشاری سرمایه گذاران خوشبین در مورد بیت کوین که اوج آن را بسیار نزدیک می دانند، دارندگان بیت کوین باید از دو برابر شدن قیمت آن طی 2019 خوشحال باشند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی