عصر بازار

حرکت تقاضا در بازار ارز به سمت واقعی شدن

عصر اعتبار- عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به حرکت بخش تقاضا در بازار ارز به سمت واقعی شدن، گفت: اجازه تلاطم قیمتی داده نخواهد شد و رشد هیجانی نداریم.

حرکت تقاضا در بازار ارز به سمت واقعی شدن
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی با بیان اینکه نظارت بر بازار اجازه تلاطم قیمتی را نخواهد داد: گفت: خوشبختانه هوشیاری و نظارت های ممکن مستمر بانک مرکزی بر عملکرد صرافی ها و بازار از رشد قیمت ها در بازار جلوگیری خواهد کرد.

    نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حضور مستمر در بازار پشتوانه محکمی برای آرامش مردم است، افزود: خوشبختانه از روزهای ابتدایی رشد نرخ بنزین رییس کل بانک مرکزی در صرافی ها حاضر شده و جویای قیمت ها بوده که خود جلوی سوءاستفاده ها را گرفت.

    وی با بیان اینکه لازم است در سایر بخش ها نیز چنین اقداماتی صورت بگیرد، تصریح کرد: اینکه مسئولان همانند رییس کل بانک مرکزی در خصوص نرخ ها به کف بازار آمده و به گزارش های کاغذی اکتفا نکنند، خود بخش اعظمی از مشکلات را از میان بر می دارد.

    این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر ضرورت تداوم نظارت ها حتی به مدت های طولانی، گفت: خوشبختانه سیاست گذاری های صیح بانک مرکزی حتی برای تقاضاهای هیجانی نیز برنامه ارایه کرده و تنظیم نرخ ها در بازه زمانی قبلی این موضوع را ثابت کرد.

    وی با بیان اینکه تقاضا در بازار ارز به سمت واقعی شدن حرکت کرده است، تصریح کرد: با کاهش تقاضا رشد هیجانی نرخ ها نیز روندی نزولی خواهد داشت. جعفرزاده ایمن آبادی با تاکید بر اینکه ما در جنگ اقتصادی قرار داریم، گفت: باید در این نوع جنگ بروزرسانی سیاست ها مدام در دستور کار باشد.

    عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: حفظ وضعیت موجود در بازار ارز و تمایل به کاهش نرخ ها اولویت اصلی مسئولان باید باشد تا ساماندهی واقعی نرخ ها رخ دهد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی