عصر بازار

بیمه تکمیلی جدید فرهنگیان با افزایش خدمات بزودی ارائه می‌شود

عصر اعتبار- معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: قرارداد جدید بیمه تکمیلی فرهنگیان با افزایش خدمات و کوتاه شدن زمان خسارت، بزودی ارائه می‌شود.

بیمه تکمیلی جدید فرهنگیان با افزایش خدمات بزودی ارائه می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، علی الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در خصوص آخرین وضعیت بیمه تکمیلی فرهنگیان اظهار کرد: با دبیرکل بیمه مرکزی، چند شرکت بیمه و همچنین شرکتی که قرارداد فعلی را داریم مذاکراتی را داشتیم.

    وی افزود: قطعا شرایطی که در قرارداد جدید خواهیم آورد، با قرارداد گذشته از لحاظ پرداختی فرهنگیان و افزایش خدماتی که به آنها ارائه می‌شود، همچنین کوتاه شدن زمان خسارت،‌ تفاوت‌های زیادی دارد.

    الهیار ترکمن تصریح کرد: علی‌رغم ایراداتی که به شکل صندوقی بیمه تکمیلی فرهنگیان گرفته می‌شود، اطلاعاتی که از استان‌ها جمع‌آوری کردیم نشان می‌دهد اکثریت قریب به اتفاق فرهنگیان با شکل صندوقی این خدمات موافقند و عمدتاً ایراد آنها به تأخیر پرداخت خسارت و محدود بودن مراکز ارائه‌دهنده خدمات است.

    وی ادامه داد: ان‌شاءالله بتوانیم این موارد را اصلاح کنیم و یکی از گزینه‌های در دسترس، همین ادامه روش صندوقی است.

    معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: با توجه به اینکه پایان قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان تا اول دی است، به زودی وضعیت بیمه تکمیلی فرهنگیان نهایی می‌شود و به صورت رسمی اعلام می‌کنیم.

    برخی از مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه فارس من، با ثبت‌ پویش‌هایی شامل «معلمان شایسته یک بیمه تکمیلی هم نیستند؟»، «غیرفعال شدن بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ برای فرهنگیان»، «مشکلات قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان» خواستار پیگیری بیمه تکمیلی فرهنگیان هستند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی