عصر بازار

امکان دریافت رمز یک بار مصرف امن و پویا برای مشتریان بانک کشاورزی

عصر اعتبار- سامانه تولید رمز یکبار مصرف امن SOTP را برای تراکنش های کارتی در بانک کشاورزی پیاده سازی شد.

امکان دریافت رمز یک بار مصرف امن و پویا برای مشتریان بانک کشاورزی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، بانک کشاورزی به منظور صیانت از حقوق مشتریان ضمن پاسخگویی شبانه روزی در راستای ابلاغیه های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران  و پلیس فتا ، سامانه تولید رمز یکبار مصرف امن SOTP را برای تراکنش های کارتی پیاده سازی کرده است.

    باتوجه به افزایش اقبال مشتریان به انجام تراکنش های غیرحضوری و اینترنتی ، سارقان سایبری نیز با روش هایی نظیر فیشینگ ، فارمینگ و کی لاگرها اطلاعات محرمانه و مالی مشتریان را هدف سوء استفاده قرار داده اند و به همین منظور بانک کشاورزی برای حفظ حقوق و رضایت مشتریان، با توسعه سامانه ها و کانال های ارتباطی در راستای سهولت دسترسی به خدمات بانکی و گسترش بانکداری الکترونیک و بهره مند ی مشتریان از خدماتی دقیق ، سریع و ایمن گام برداشته است.

    بر اساس این گزارش، مشتریان بانک کشاورزی می توانند با نصب برنامه کاربردی رمز پویا(ریما) ازسایت اصلی بانک (www.bki.ir) بر روی تلفن هوشمند خود، با یک بار ثبت درخواست از طریق خودپردازهای بانک کشاورزی سراسر کشور ، نسبت  به تخصیص رمز دوم پویا به کارت های خود اقدام و پس از آن با خاطری آسوده و بدون نگرانی از افشای رمز، از رمز یک بار مصرف با مدت اعتبار کمتر از 60 ثانیه استفاده کنند و تراکنش های اینترنتی ، خرید شارژ، پرداخت قبوض و انتقال وجه کارتی و .... را انجام دهند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی