عصر بازار

ارائه خدمات رایگان به فرهنگیان بازنشسته

عصر اعتبار- مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از افتتاح پنجمین باشگاه پیشکسوتان فرهنگی خبر داد و گفت: ۱۰ باشگاه دیگر نیز تا خرداد سال ۹۹ افتتاح می‌شود.

ارائه خدمات رایگان به فرهنگیان بازنشسته
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، پنجمین باشگاه پیشکسوتان فرهنگی با حضور وزیر آموزش و پرورش امروز در آذربایجان شرقی افتتاح شد.

    در این باشگاه‌ها فرهنگیان بازنشسته ورزش می‌کنند، کتاب مطالعه می کنند و به گپ و گفت می‌پردازند. ضمن اینکه از خدمات درمانی و مشاوره هم استفاده می‌کنند.

    گودرز کریمی‌فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در خصوص افتتاح پنجمین باشگاه پیشکسوتان فرهنگی گفت: این باشگاه‌ها با هدف تبادل تجارب بازنشستگان فرهنگی و تکریم منزلت اجتماعی فرهنگیان ایجاد شده است و تلاش داریم که پاتوق بازنشسته ها شود.

    وی ادامه ‌داد: تلاش شده است باشگاه پیشکسوتان فرهنگی در ایده‌آل‌ترین و استراتژی‌ترین نقطه شهر بوده و سهل‌الوصول باشد و سعی کردیم ترجیحاً پله‌خور نباشد.

    کریمی‌فر با بیان استفاده از خدمات باشگاه پیشکسوتان فرهنگی برای فرهنگیان بازنشسته رایگان است، اضافه کرد: این باشگاه دارای تالار، رستوران، اتاق استراحت، اتاق پزشک، اتاق مشاوره، سالن ورزشی و سالن مطالعه است و آلاچیق‌های تفریحی و استراحت در محوطه پیش‌بینی شده است.

    وی بیان اینکه تاکنون باشگاه پیشکسوتان فرهنگی در استان‌های البرز، تهران، اردبیل و گیلان ایجاد شده است، گفت: تا پایان خرداد 99 در 10 استان دیگر نیز افتتاح می‌شود که البته برخی باشگاه‌ها تا 95 درصد ساخته شده است.

     

    مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از افتتاح صد و بیست و سومین درمانگاه فرهنگیان نیز خبر داد و گفت: این درمانگاه خدمات دندانپزشکی به فرهنگیان ارائه می‌دهد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی