عصر بازار

پرداخت ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی

عصر اعتبار- مدیر پروژه‌های سرمایه گذاری در برنامه اشتغال فراگیر و روستایی، از پرداخت ۱۰ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان برای اشتغال روستایی همزمان با آغاز اجرای این طرح تا کنون خبرداد.

پرداخت ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، رامین اسدی با اشاره به آخرین گزارش پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی از محل اعتبارات 1.5 میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی اظهار داشت: با مجوز رهبری و حمایت دولت و مجلس 1.5 میلیارد دلار از محل صندوق توسعه ملی برای توسعه اشتغال در مناطق روستایی و عشایری اختصاص یافت.

    وی با بیان اینکه معادل ریالی این منابع در چهار مرحله به میزان 13 هزار و 380 میلیارد تومان تخصیص پیدا کرده است، گفت: 82 درصد از این اعتبارات ابلاغ شده معادل بیش از 10 هزار و 250 میلیارد تومان به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.

    مدیر پروژه‌های سرمایه گذاری در برنامه اشتغال فراگیر و روستایی، با بیان اینکه در حال حاضر از محل این اعتبار برای 250 هزار نفر اشتغال جدید مستقیم ایجاد شده است، افزود: به منظور تعادل بخشی به روند پرداخت تسهیلات پیش بینی می‌شود، در سال 99 هدف اصلی در بخشهای خدمات و تکمیل زنجیره‌های تولید است که از مانده تسهیلات و بازپرداخت تسهیلات، برآورد می‌شود که حدوداً بیش از 5 هزار میلیارد تومان تسهیلات از مرحله پنجم به متقاضیان واجد شرایط اعطا شود.

    مدیر پروژه‌های سرمایه گذاری در برنامه اشتغال فراگیر و روستایی تصریح کرد: رسته‌های اولویت دار بر اساس مطالعات پویای طرح تکاپو بر روی فعالیت‌های شغلی که دارای قابلیت ایجاد اشتغال بیشتری هستند تعیین شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی