عصر بازار

ارسال رمز دوم پویا از طریق پیامک توسط بانک سامان

عصر اعتبار- بانک سامان باهدف تسهیل استفاده مشتریان خود از رمز دوم پویا، علاوه بر اپلیکیشن رمزینه، امکان دریافت این رمز از طریق پیامک را نیز فراهم کرد.

ارسال رمز دوم پویا از طریق پیامک توسط بانک سامان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، بر این اساس تمامی مشتریانی که امکان استفاده از اپلیکیشن رمزینه را ندارند، می‌توانند رمز دوم یک‌بارمصرف خود را از طریق پیامک دریافت کنند.

    بر اساس این گزارش، مشتریانی که هم اکنون در سامانه پیامکی بانک سامان عضو هستند و پیامک‌های هشداری و بانکی را دریافت می کنند، به صورت خودکار  دریافت پیامک‌های رمز دوم پویا نیز بر روی همان خط برای آنها فعال می‌شود.

    گفتنی است، مشتریان برای دریافت رمز پویا از طریق پیامک لازم است که در هنگام انجام عملیات بانکی که نیازمند رمز دوم است، در صفحه پرداخت بر روی گزینه هریم کلیک کنند تا رمز مذکور برایشان پیامک شود.
    در همین حال، مشتریانی که پیامک‌های هشداری و بانکی را دریافت نمی کنند لازم است برای فعال‌سازی سرویس پیامکی رمز دوم پویا، از طریق دستگاه‌های خودپرداز بانک سامان در سراسر کشور نسبت به تائید شماره تلفن همراه خود از طریق منوی صدور و تغییر رمز اقدام کنند و در صورت عدم تطابق شماره درج شده با شماره فعلی در اسرع وقت با حضور در یکی از شعب بانک سامان شماره تلفن جدید خود را به بانک اعلام کنند.


    مشتریان در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر در این خصوص می‌توانند با مرکز سامان ارتباط با شماره 0216422 تماس بگیرند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی