عصر بازار

برای اطلاع از مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه سلامت در تهران چه باید کرد؟

عصر اعتبار- بیمه سلامت استان تهران به جهت سهولت در کار طرفین قرارداد این سازمان و بیمه‌شدگان جدید این سازمان، از مدتی قبل اقدام به راه‌اندازی اپلیکیشن این مجموعه کرده است.

برای اطلاع از مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه سلامت در تهران چه باید کرد؟
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، متقاضیان نصب اپلیکیشن بیمه سلامت می‌توانند با مراجعه به سایت بیمه سلامت استان تهران به آدرس th.ihio.gov.ir اقدام به دانلود این اپلیکیشن بر روی تلفن همراه خود کنند.

    پس از مراجعه به صفحه اصلی سایت بیمه سلامت استان تهران و کلیک بر گزینه «اپلیکیشن موبایل» این اپ بر تلفن همراه شما نصب خواهد شد.

    البته راه دیگر نصب اپلیکیشن بیمه سلامت استان تهران از طریق کافه بازار است. با سرچ نام «اپلیکیشن بیمه سلامت استان تهران» اپ مورد نظر شما جهت دانلود آماده شده و پس از دانلود آماده نصب بر روی گوشی است. 

    پس از نصب این اپلیکیشن در صفحه اصلی آن می‌توانید در گام اول با انتخاب گزینه "اداره کل" آدرس اداره کل بیمه سلامت استان تهران و راه‌های ارتباطی با این مرکز را دریافت کنید.

    سپس با مراجعه به سایر گزینه‌های صفحه اصلی مانند پزشک عمومی، پیشخوان دولت، دندانپزشک و... می‌توانید اطلاعات مورد نیاز خود برای دریافت خدمات مربوطه را دریافت کنید. به عنوان مثال با کلیک بر گزینه "پیشخوان دولت" و انتخاب شهرستان قدس، تمامی دفاتر پیشخوان دولت در این شهرستان به شما معرفی می‌شود.

    همچنین با انتخاب گزینه "مراکز درمانی" و پس از آن برگزیدن مرکز مورد نظر برای دیافت خدمت، با توجه به دوری و نزدیکی از محل زندگی؛ نوع خدمت دریافتی اعم از ارتودی، زنان و زایمان،‌ داخلی و ... را انتخاب کنید.

    سایر خدمات نیز در اپلیکیشن بیمه‌سلامت استان تهران مشخص است که با کلیک بر گزینه موردنظر می‌توانید به آن دست پیدا کنید. این اپلیکیشن به بانک اطلاعاتی سازمان بیمه سلامت متصل بوده و می‌تواند پاسخگوی نیاز بیمه‌شدگان بیمه‌سلامت باشد. همچنین بیمه‌شدگان در استان تهران می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان به نشانی th.ihio.gov.ir اطلاعات بیشتر را کسب کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی