عصر بازار

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر:

سکه کاهشی شد

عصر اعتبار- نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: در حال حاضر قیمت سکه تمام با طرح جدید ۴ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان است که نسبت به روز پنجشنبه کاهش ۱۰ هزار تومانی داشته است.

سکه کاهشی شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، محمد کشتی‌آرای در مورد آخرین وضعیت بازار گفت: با توجه به افزایش 15 دلاری اونس جهانی، قیمت طلا و سکه در بازار داخلی به دلیلی کاهش قیمت ارز، با کاهش همراه بوده است و این روند به نوعی در خلاف هفته گذشته است که تنش‌ها در منطقه موجب شد تا بازار افزایشی شود.

    وی ادامه داد: البته شروع ایام فاطمیه و کاهش سطح دادوستد و تقاضا در این روند بی‌تاثیر نبوده است. همچنین با در نظر گرفتن تعطیلی بازارهای جهانی در روز شنبه و یکشنبه، در دو روز اخیر احتمالا شاهد ثبات نسبی در بازار باشیم و بنابراین اگر نوسانی هم باشد به دلیل بازار ارز خواهد بود.

    این کارشناس بازار طلا و سکه با اشاره به نرخ انواع سکه و طلا گفت:  در حال حاضر قیمت سکه تمام با طرح جدید 4 میلیون و 730 هزار تومان است که نسبت به روز پنجشنبه کاهش 10 هزار تومانی داشته است. همچنین قیمت سکه تمام با طرح قدیم 4 میلیون و 660 هزار تومان، نیم سکه 2 میلیون و 480 هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و 490 هزار تومان و سکه‌های گرمی نیز 920 هزار تومان است.

    وی ادامه داد: در حال حاضر، قیمت هر مثقال طلا 2 میلیون و 82 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار نیز 480 هزار تومان است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی