عصر بازار

راهکار جهت رفع مشکل همراه بانک نسخه IOS

عصر اعتبار- به اطلاع مشتریان گرامی می رساند؛ به دلیل تحریم های شرکت اپل، امکان بارگذاری اپلیکیشن های مالی در اپ­ استور وجود نداشته و تا به امروز سازمان های مالی و از جمله بانک پاسارگاد از راه حل های جایگزین که همان نصب مستقیم اپلیکیشن است، استفاده می کردند که متاسفانه این راه حل در صـورت پی بردن شـرکت اپل مسدود می گردد.

راهکار جهت رفع مشکل همراه بانک نسخه IOS
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، به منظور استمرار دسترسی مشتریان ارجمند به سامانه های مورد نظر از طریق تلفن همراه اپل، روش های جایگزینی تهیه شده که به شرح زیر اعلام می­ گردد:

    راهکار1: استفاده از نسخه جدید بانکداری مجازی مخصوص کابران همراه بانک دارای تلفن همراه اپل؛

    با بازکردن یک مرورگر در تلفن همراه خود و وارد نمودن آدرس بانکداری مجازی بانک پاسارگاد، گزینه "می خواهم با کاربری همراه بانک وارد شوم" را انتخاب و با همان نام کاربری و رمز عبور همراه بانک خود می توان اقدام به ورود کرد.

    صفحه مشاهده شده در گوشی های آی او اسی جهت ورود به بانکداری مجازی

    نکته 1: کاربر وارد شده با همان دسترسی ها و همان سقف انتقال وجه هایی که در سامانه همراه بانک دارد، می تواند در این صفحه وارد و از خدمات استفاده نماید.

    نکته 2: کاربر هدایت شده موبایل، با وجود اینکه رمز اینترنت بانک ندارد می تواند با رمز همراه بانک خود وارد صفحه شود.

    نکته 3: تنها کاربرانی که با گوشی موبایل دارای سیستم عامل ios، آدرس صفحه بانکداری مجازی را باز نمایند، امکان مشاهده گزینه "می خواهم با کاربری همراه بانک وارد شوم" را مشاهده و قادر به استفاده از این امکان خواهند بود.


    راهکار2: استفاده از فروشگاه های نرم افزاری اپ استور ایرانی؛

    در حال حاضر آخرین نسخه نرم افزار همراه بانک پاسارگاد(نسخه 6.2.0) در این فروشگاه ها منتشر شده است.

    به اطلاع مشتریان گرامی می رساند؛ بانک پاسارگاد درحال پیگیری جهت نصب مستقیم اپلیکیشن همراه بانک نسخه ios برای مشتریان گرامی است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی