عصر بازار

معاون اول رییس جمهور؛

سیاست دولت واگذاری هر چه سریع‌تر شرکت‌های دولتی است

عصر اعتبار- جلسه گزارش واگذاری استقلال و پرسپولیس با حضور معاون اول رییس جمهور برگزار شد و اسحاق جهانگیری در این جلسه تاکید کرد که واگذاری سرخ‌آبی‌های پایتخت مورد تاکید شخص رییس جمهور است.

سیاست دولت واگذاری هر چه سریع‌تر شرکت‌های دولتی است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اقتصادآنلاین، جلسه گزارش روند واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و روسای سازمان‌های خصوصی سازی و بورس در دفتر معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

    جهانگیری در این جلسه با قابل قبول خواندن تلاش‌های وزارت ورزش و جوانان و سازمان‌های  خصوصی‌سازی و بورس برای واگذاری دو شرکت استقلال و پرسپولیس گفت: سیاست دولت و شخص رییس جمهور واگذاری هر چه سریع‌تر شرکت‌های دولتی از جمله این دو باشگاه است.

    معاون اول رییس جمهور همچنین تاکید کرد: رضایت هوادران پر شمار استقلال و پرسپولیس و مردم باید مد نظر باشد و البته وزیر ورزش و جوانان به این مورد توجه زیادی دارد و مایه خرسندی است.

    وی افزود: امیدوارم با خصوصی شدن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شاهد رشد بیشتر فوتبال باشگاهی و در نهایت ارتقای کیفیت بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران باشیم.  وزارت ورزش و جوانان با سازمان‌های بورس و خصوصی سازی در اجرای قانون خصوصی سازی برای واگذاری این دو باشگاه همکاری خوبی دارند.

    جهانگیری همچنین بیان کرد: واگذاری هر چه سریع‌تر دو باشگاه فرهنگی - ورزشی استقلال و پرسپولیس مورد تاکید دولت است و امیدوارم بزودی و با طی مراحل کارشناسی و فنی این اتفاق خوب بیفتد.​

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی