عصر بازار

مدیران صنعت بیمه برای آموزش به خارج از کشور اعزام خواهند شد

عصر اعتبار- دبیرکل سندیکای بیمه گران بیان کرد: همه خانواده صنعت بیمه باید در تعامل بایکدیگر باشند و با رعایت وحدت، فعالیت‌ها را به خوبی هدایت کرده و به جلوببرند تا این صنعت به ضریب نفوذ ۷درصدی برسد.

مدیران صنعت بیمه برای آموزش به خارج از کشور اعزام خواهند شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اقتصادآنلاین، سیدمحمد کریمی در حاشیه سومین گردهمایی سراسری هیئت رئیسه شورای هماهنگی استان ها که با حضور رئیس کل بیمه مرکزی و جمعی از مدیران عامل شرکت های بیمه ای برگزار شد،گفت: تمامی اعضای شوراها فرماندهان میدانی هستند  که با هدایت و فرماندهی  رئیس کل بیمه مرکزی  ضریب نفوذ صنعت بیمه را به عدد 7 درصدخواهند رساند.

    وی،ادامه داد: سندیکا ی بیمه گران توقع ندارد که بیمه مرکزی کارحاکمیتی و نظارتی خودرا انجام ندهد بلکه برای پرکردن ضریب نفوذ بیمه تمام اعضای صنعت بیمه باید بایکدیگر درتعامل باشند.

    دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران تصریح کرد:درحال حاضر سندیکای بیمه گران دارای هیئت رئیسه و شورای بسیار آماده و ریز بین است  که تصمیمات خوبی را گرفته و به مرحله اجرا در می آورند و در چندروز گذشته مصوبات بسیار خوبی تصویب شده که زمینه ای برای ساماندهی هرچه بهتر صنعت بیمه خواهد بود.

    وی،بیان کرد: در 40 روز اخیر در حدود 17 انتخابات شوراها در سراسر کشور برگزار شد و برحسب شایسته سالاری رئیس، نائب رئیس و دبیر انتخاب شدند و امروز همه استان ها با هیئت رئیسه سرپا هستند.

    کریمی با بیان اینکه خروجی و جمع بندی پنل های اجرا شده دراین گردهمایی به صورت یک جزوه  در اختیار اعضای شورای هماهنگی قرارخواهد گرفت گفت: مهمترین عامل در اتحاد یک تشکل،درتعامل بودن با یکدیگر است.

    دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران اینگونه توضیح داد: با دوست داشتن یکدیگر  نرخ شکنی ها و دامپینگ  از بین رفته و هیچ بیمه گزاری نمی تواند از شرکت بیمه ای سوء استفاده کند.

    کریمی اظهار کرد: صنعت بیمه باید از توسعه پرتفو به  سمت سود محوری هدایت شود و بهتر است به جای توسعه پرتفو به فکر به دست آوردن سود بیشتر باشید تا سهامداران و مدیران هم راضی بوده و کار توسعه پیدا کند.

    وی،ضمن بیان اینکه با روند کنونی بازار صنعت بیمه ،نمی توان به ضریب نفوذ 7 درصد رسید گفت: با وجود حوادث غیرمترقبه زیادی که در کشور اتفاق می افتد هیئت رئیسه استان ها باید به سراغ مقامات استانی مانند فرمانداران، استانداران رفته، زیرا مسئولان استانی می توانند با بیان کردن موضوع بیمه در سخنرانی های خود کمک بزرگی به این صنعت کنند.

    دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران تصریح کرد:  سندیکا در امور بین الملل هم فعال شده و در ارتباط با حوادث غیرمترقبه و خصوصا بیمه نامه های زندگی فعالیت هایی برای الگو برداری از کشورهای خارجی انجام داده و به زودی یکسری از مدیران برای آموزش به خارج از کشور اعزام خواهند شد.

    وی پیشنهادکرد: که یک پروتکلی به امضای وزیر آموزش و پرورش و  رئیس کل بیمه مرکزی  برسد که بیمه در کتاب های آموزشی مطرح شود تااز کودکی ،افکار توسعه فرهنگ بیمه درجامعه شکل بگیرد."

    کریمی گفت: صنعت بیمه در سال 97  حدود 30 هزارمیلیارد تومان خسارت پرداخت کرده یعنی به اندازه یک دولت به جامعه خدمات می دهد و خانواده های بسیاری را نجات دادهاست.

    دبیرکل سندیکای بیمه گران  با بیان اینکه سندیکا علاقه مند به چرخشی کردن برگزاری این همایش در استان ها است گفت: اگر میزبان داشته باشیم حتما  این گردهمایی را دراستان ها برگزار خواهیم کرد  که اگربا حضور رئیس کل بیمه مرکزی در استان برگزار شود استاندارو مقامات آن استان شرکت خواهند کرد و بحث بیمه پررنگ شده و روی آنتن استان قرارخواهد گرفت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی