عصر بازار

معاون استاندار مرکزی:

کارگران دارای حقوق معوقه دلیجان به ۱۱۷ نفر رسید

عصر اعتبار- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی از کاهش کارگران دارای حقوق معوقه شهرستان دلیجان به ۱۱۷ نفر خبر داد.

کارگران دارای حقوق معوقه دلیجان به ۱۱۷ نفر رسید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، سعید فرخی شنبه پنجم بهمن ماه در جلسه مشترک کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان و شهرستان دلیجان با اشاره به پیگیری مشکلات دستگاه های اجرایی و شرکت های تولیدی بیان کرد: در دلیجان 6 واحد تولیدی با دستگاه های اجرایی به مشکل برخورده بودند که مسائل مورد بررسی قرار گرفت تا این واحدها به خوبی در چرخه اقتصادی استان ایفای نقش کنند.

    وی با بیان اینکه واحدهایی در شهرستان دلیجان دارای حقوق معوقه هستند، افزود: خوشبختانه اقدامات خوبی در جهت پیگیری و شناسایی واحدها انجام و راهکارهای برون رفت از این مشکلات ارزیابی و انجام شده است و البته وضعیت دو واحد باید در کارگروه استانی بررسی شود.

    فرخی تصریح کرد: در انتهای 9 ماهه نخست سال گذشته 250 کارگر دارای حقوق معوقه در شهرستان دلیجان وجود داشت که در مدت مشابه امسال به 117 نفر رسیده است و امید است که تا پایان سال، کارگری در شهرستان حقوق معوقه نداشته باشد.

    معاون استاندار با بیان اینکه بیش از 50 واحد تولیدی غیرفعال و نیمه فعال در شهرستان شناسایی شده است، افزود: مشکلات این واحدها شناسایی و عارضه یابی شده، دقیقا علت غیرفعال بودن آنها مشخص است و در اولویت کاری کارگروه شهرستانی قرار خواهند بود و رفع مشکلاتی که با دستگاه های اجرایی وجود دارد نیز در اولویت قرار خواهد گرفت.

    فرماندار دلیجان در این جلسه گفت: در پایان سال باید سنوات، حقوق و عیدی و پاداش پرداخت شود که برخی از واحدهای تولیدی دارای کارگر را دچار دغدغه کرده است که امید است بهبود شرایط این واحدها در دستور کار استان قرار گیرد تا کمترین مشکل در واحدها بروز کند.

    سیامک سلیمانی با اشاره به اینکه واحد پروپیلن نراق در سال 99 به چرخه اقتصاد باز می گردد که برای این شهر نقطه قوت محسوب خواهد شد، افزود: خوشبختانه برخی از سرمایه گذاران به موقع وارد کار شده اند و از خروج برخی واحدها از چرخه اقتصادی شهرستان، استان و حتی کشور جلوگیری کردند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو