عصر بازار

تفاهمنامه عاملیت بانک صادرات در نمایشگاه کتاب امضا شد

عصر اعتبار- معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرعامل بانک صادرات تفاهمنامه‌ای را امضا کردند که براساس آن بانک صادرات، بانک عامل نمایشگاه کتاب شد.

تفاهمنامه عاملیت بانک صادرات در نمایشگاه کتاب امضا شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، حجت الله صیدی ظهر امروز (دوشنبه) و در مراسم امضای تفاهم نامه بانک صادرات ایران و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنانی گفت: برای بانک صادرات باعث افتخار است که تفاهم نامه عاملیت نمایشگاه کتاب را با وزارت ارشاد امضا می کند.

    وی با بیان اینکه به دو دلیل علاقمند به حضور و امضای این تفاهم نامه بودیم، افزود: بانک صادرات علاقمند به توسعه فرهنگی کشور است و اعتقاد داریم تمام مسیرهای توسعه از قبیل اقتصادی و اجتماعی از مسیر توسعه فرهنگی می گذرد.

    مدیر عامل بانک صادرات ایران تصریح کرد: نمایشگاه بین المللی کتاب همواره یکی از بزرگترین رویدادهای کشور بوده و سال به سال بر تعداد افراد حاضر در آن افزوده شده است؛ حتی در زمان جنگ تحمیلی نیز این نمایشگاه با شکوه برگزار می شد.

    صیدی اعلام کرد: امکانات و زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری بانک صادرات هم در اختیار بخش عرضه که وزارت ارشاد، ناشرین و نویسندگان هستند قرار خواهد گرفت و هم در اختیار بخش تقاضا که علاقمندان، دانشجویان، پژوهشگران و خانواده ها.

    وی خاطرنشان کرد: البته این موضوع تنها محدود به نمایشگاه کتاب تهران نیست و نمایشگاه های استانی کتاب را نیز در بر خواهد گرفت. مدیر عامل بانک صادرات ابراز امیدواری کرد که نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با بهترین کیفیت و با افزایش تعداد بازدیدکنندگان و تیراژ کتاب برگزار شود.

    محسن جوادی معاون امور فرهنگی وزیر ارشاد نیز در این مراسم در سخنانی گفت: یکی از حوزه های مورد علاقه وزیر ارشاد اقتصاد فرهنگ و هنر است و بدنبال اقداماتی در زمینه گردش اقتصاد این حوزه هستیم.

    وی گفت: البته حمایت از ناشرین و نویسندگان اهالی قلم تنها بحث مادی نیست و باید فضای نشر گسترش یابد. جوادی اعلام کرد که امسال یارانه کتاب به طور مستقیم در سبد خرید دانشجویان واریز خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی