عصر بازار

۹۰۰میلیاردریال تسهیلات حمایتی به تولیدکنندگان قزوین اعطا میشود

عصر اعتبار- عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به تولیدکنندگان توانمند قزوین اعطا می‌شود.

۹۰۰میلیاردریال تسهیلات حمایتی به تولیدکنندگان قزوین اعطا میشود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، عباس نجفی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون که به همراه مدیران ستادی این بانک به منظور بازدید از کارخانجات و تولیدکنندگان توانمند داخلی استان قزوین در این استان حضور یافته است، اظهار داشت: سیاست‌های اقتصادی کشور همواره با نگاه حمایتی از تولیدکنندگان بوده است، ضمن آنکه بانک توسعه تعاون با تمرکز عملیات بانکی بر مدار نگاه توسعه‌ای و حمایت از واحدهای تعاونی و تولیدی، سهم بالایی از سبد تسهیلات را در این مسیر بکار گرفته است.

    نجفی در همین رابطه تصریح کرد: بانک توسعه تعاون در سال جاری 1900 میلیارد ریال تسهیلات حمایتی و توسعه‌ای به تعاونگران و تولیدکنندگان استان قزوین پرداخت نموده است، ضمن آنکه در این سفر نیز با بررسی وضعیت پنج واحد تولیدی که از مشتریان این بانک نیز هستند، پرداخت 900 میلیارد ریال به این تولیدکنندگان مورد تصویب واقع گردید و پرداخت خواهد شد.

    نجفی در اولین بازدید، با مدیران شرکت یاتاقان بوش بزرگترین کارخانه تولید یاتاقان در کشور نشست تخصصی برگزار نمود که در این جلسه بهارلو عضو هیات مدیره شرکت یاتاق بوش ضمن استقبال و ابراز خرسندی از حضور هیات مدیره بانک توسعه تعاون در خصوص معرفی شرکت خاطرنشان کرد: این کارخانه با 6 خط تولید ماشین کاری و 320 نفر نیروی اشتغال در سال گذشته با فروش 800 میلیاردی توانسته است در سال جاری به 1700 میلیارد ریال فروش در سال 98 برسد و اکنون با دارا بودن چند طرح توسعه‌ای چشم‌انداز افزایش تولید و صادرات و افزایش اشتغال به 400 نفر  را پیش رو دارد.

    عباس نجفی عضو هیات مدیره بانک طی بازدید از این مجموعه جهت حمایت، حفظ و افزایش اشتغال با ارائه تسهیلات سرمایه درگردش به مبلغ 185 میلیارد ریال جهت این کارخانه با دستور افزایش سطح اختیارات استان موافقت نمود همچنین عباس نجفی با برشماری توانمندی‌های بانک در حوزه ارزی آمادگی بانک جهت پرداخت تسهیلات ارزی، انجام امورات حواله های ارزی و برات را مورد تاکید قرار داد.

    عباس نجفی در ادامه از شرکت صنایع غذایی کوروش بازدید نمود. این شرکت با تولید روغن‌های خوراکی با برند فامیلا، اویلا جزو بزرگترین تولیدکنندگان کشور محسوب می‌گردد. نجفی در این جلسه خاطر نشان کرد: بانک توسعه تعاون استان قزوین با پرداخت 350 میلیارد ریال از محل سرمایه درگردش جهت حفظ اشتغال 300 نفر و افزایش توان تولید این شرکت اقدام نموده است. وجود 1300 تن انواع روغن خوراکی در انبار و بارگیری روزانه و تولید مضاعف از نتایج حمایتی بانک توسعه تعاون می‌توان برشمرد.

    عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در نشست تخصصی با مدیران شرکت پرشین فولاد کاسپین خاطرنشان کرد: با افزایش اختیارات استان، تسهیلات 140 میلیارد ریالی به این شرکت مورد تصویب واقع شد و به زودی پرداخت خواهد شد.

    لازم به توضیح است این کارخانه با تولید سالانه 500 هزارتن انواع میلگرد تنها صادرکننده استان قزوین و زنجان به شمار می‌رود، که گردش مالی معادل 682 میلیارد ریال در 10 ماهه سال جاری داشته است همچنین طی 7 دوره از سال 90 تا کنون به عنوان تولیدکننده نمونه و در سال جاری نیز به عنوان صادرکننده برتر شناخته شده است.

    در ادامه عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون از کارخانه ویتانا تولیدکننده انواع بیسکوییت و کیک و کارخانه سوخت آما تولیدکننده انواع شمع و واترپمپ و اویل‌پمپ بازدید نمود که تسهیلات مورد درخواست کارخانه‌ها با توجه به توانمندی‌های کارخانه‌های موجود و با رعایت ضوابط و سیاست‌های اعتباری پرداخت خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی