عصر بازار

شب گذشته

یارانه معیشتی بهمن ماه واریز شد

مبلغ واریزی قابل برداشت است

عصر اعتبار- سومین مرحله یارانه معیشتی ساعت ۲۴ سه شنبه ۸ بهمن به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت شد.

یارانه معیشتی بهمن ماه واریز شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، سومین مرحله از یارانه معیشتی ساعت 24 سه شنبه 8 بهمن به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت شد.

    یارانه معیشتی به تناسب بعد خانوار پرداخت می‌شود و مانند یارانه نقدی به افراد تعلق نمی‌گیرد؛ به گونه‌ای که برای خانوارهای تک‌نفره 55 هزار تومان، دو نفره 103 هزار تومان، سه نفره 138 هزار تومان، چهارنفره 172 هزار تومان و پنج نفره و بیشتر 205 هزار تومان واریز انجام می‌شود.

    به گفته مهدی قمصریان سخنگوی سازمان برنامه و بودجه در این مرحله از واریز یارانه‌های معیشتی، 757 هزار و 324 خانوار که در مراحل قبلی مشمول دریافت این طرح نبوده ولی مراتب اعتراض خود را ثبت کرده و درخواست بررسی مجدد آن‌ها از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تأیید شده است، یارانه معیشتی مرحله اول و دوم و سوم را همزمان دریافت کرده‌اند.

    وی افزود: بنابراین مجموع خانوارهای دریافت کننده حمایت معیشتی به 18 میلیون و 997 هزار و 96 خانوار می‌رسد.

    این مقام مسئول در سازمان برنامه و بودجه یادآور شد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنان در حال ارزیابی سایر درخواست‌ها بوده و امکان تأیید تعداد بیشتری از این خانوارها در ماه‌های آتی وجود دارد؛ در هر مرحله که خانوارها از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مورد تأیید قرار بگیرند یارانه معیشتی از مرحله نخست برای آن‌ها محاسبه و واریز خواهد شد.

    سخنگوی سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: یارانه نقدی 45 هزار و 500 تومانی هم مطابق ماه قبل بیستم بهمن ماه واریز خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی