عصر بازار

بیش از پنچ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در مناطق زلزله‌زده پرداخت شد

عصر اعتبار- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، از پرداخت پنج هزار و ۴۳۶ میلیارد و ۹۵۹ میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی در مناطق زلزله‌زده استان خبر داد.

بیش از پنچ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در مناطق زلزله‌زده پرداخت شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، حسن عزیزی روز پنجشنبه اظهار داشت: این میزان  تسهیلات برای اجرای 17 هزار و 339 طرح اشتغالزا در مناطق زلزله زده استان پرداخت شده است.

    وی با بیان اینکه بیشترین تسهیلات اشتغالزایی تاکنون در سرپل ذهاب پرداخت شده است، مقدار آن را یک هزار و 709 میلیارد و 793 میلیون ریال و برای اجرای 6 هزار و 132 طرح عنوان کرد.

    عزیزی ادامه داد: اسلام آبادغرب با دریافت تسهیلاتی به میزان 768 میلیارد و 960 میلیون ریال برای اجرای 630 طرح و ثلاث باباجانی با دریافت 728 میلیارد و 777 میلیون ریال برای اجرای سه هزار و 366 طرح در رده های دوم و سوم قرار دارند.

    مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، در ادامه به اشتغالزایی ایجاد شده در مناطق زلزله زده نیز اشاره و تصریح کرد: با توجه به تسهیلات پرداختی یادشده در کل استان، تاکنون 19 هزار و 322 فرصت شغلی ایجاد شده است.

    وی بیشترین فرصت های شغلی ایجاد شده را متعلق به سرپل ذهاب با 6 هزار و 665 مورد عنوان کرد و افزود: ثلاث باباجانی با سه هزار و 563 مورد، دالاهو با سه هزار و 102 مورد و گیلانغرب با 2 هزار و 552 مورد در رده های بعدی از نظر ایجاد اشتغال قرار دارند.

    عزیزی تصریح کرد: همچنین در شهرستان های اسلام آبادغرب، قصرشیرین و جوانرود نیز بین 800 تا یک هزار فرصت شغلی ایجاد شده است.

    مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اکنون 32 هزار و 815 فرصت شغلی نیز در صف انتظار برای دریافت تسهیلاتی به مقدار 21 هزار و 457 میلیارد و 501 میلیون ریال قرار دارند.

    وی خاطرنشان کرد: از این تعداد تاکنون با 17 هزار و 340 طرح برای پرداخت تسهیلاتی به مقدار پنج هزار و 485 میلیارد و 949 میلیون ریال انعقاد قرارداد شده است.
    نرخ بیکاری استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت در تابستان امسال 14.4 درصد از سوی مرکز آمار ایران اعلام شده است.

    گفته می شود بیش از 150 هزار نفر بیکار هم اکنون در استان کرمانشاه وجود دارد که هر سال هفت هزار و 500 نفر به آنها اضافه می شود.

    اکنون هزار و 27 واحد صنعتی با سرمایه گذاری 38 هزار و 499 میلیارد ریال در استان وجود دارد که 30 هزار و 284 نفر در آنها مشغول به کار هستند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو