عصر بازار

ارائه تسهیلات به زنان سرپرست خانوار با ضمانت کمیته امداد

عصر اعتبار- معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: فاز نخست صندوق ضمانت تسهیلات مددجویان کمیته امداد برای زنان سرپرست خانوار، راه‌اندازی شد.

ارائه تسهیلات به زنان سرپرست خانوار با ضمانت کمیته امداد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، حجت‌الله عبدالملکی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره)  درباره آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص تشکیل صندوق ضمانت تسهیلات برای مددجویان اظهار داشت: در حال حاضر برای پرداخت تسهیلات سریع‌تر و آسان‌تر به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) صندوقی با عنوان ضمانت تسهیلات تشکیل شده است.

    وی بیان داشت: در حال حاضر این صندوق 35 میلیارد تومان اعتبار دارد که در زیرمجموعه صندوق امداد ولایت تشکیل شده است و می‌تواند تسهیلاتی را تا سقف 350 میلیارد تومان برای مددجویان ضمانت کند.

    معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه این صندوق از چه زمانی رسماً آغاز به کار می‌کند،‌گفت: در فاز اول آن زنان سرپرست خانوار که در تأمین ضمانت‌های لازم مشکل دارند، می‌توانند از این صندوق استفاده کنند.

    عبدالملکی بیان داشت: به مددجویان سیل‌زده سیستان و بلوچستان هم از این صندوق تسهیلات و ضمانت‌هایی ارائه خواهد شد و در همین راستا هم رئیس سازمان برنامه و بودجه 5 میلیارد تومان برای ضمانت وام مددجویان استان کردستان و 20 میلیارد تومان هم برای ضمانت وام مددجویان سیستان و بلوچستان در نظر گرفته است.

    وی یادآور شد: در آینده این صندوق به مددجویانی که مشکل در تأمین ضمانت بانکی دارند کمک خواهد کرد و این اقدام هم با تأیید تیم کارشناسی و شعبات کمیته امداد خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی