عصر بازار

مقبولیت و مشروعیت صنعت بیمه در افزایش ضریب نفوذ آن اثر ویژه‌ای دارد

عصر اعتبار- یافتن راهکارهای برون‌رفت از رشد اندک ضریب نفوذ بیمه در برخی از استان‌ها در گرو همدلی و تعامل تمامی ارکان صنعت بیمه است.

مقبولیت و مشروعیت صنعت بیمه در افزایش ضریب نفوذ آن اثر ویژه‌ای دارد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل  از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی، دکتر غلامرضا سلیمانی که در آیین افتتاح دومین شعبه بیمه آسیا در چابهار سخن می‌گفت، با اعلام این مطلب و تاکید بر ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنعت بیمه، افزود: حضور پر رنگ و حداکثری شرکت‌های بیمه در برخی مناطق که نرخ ضریب نفوذ بیمه در آن رضایت‌بخش نیست می‌تواند تحولی بزرگ را در حوزه توسعه فرهنگ بیمه به دنبال داشته باشد.
    رئیس کل بیمه مرکزی با تشریح دستاوردهای سفر دو روزه خود به استان سیستان و بلوچستان که مسئولان بیمه مرکزی و مدیران عامل شرکت‌های بیمه در این سفر وی را همراهی می‌کردند، اظهار داشت: اگر محصولات بیمه‌ای با در نظرگرفتن نیازهای منطقه‌ای و بررسی دقیق شرایط اقلیمی، قومی و حتی اعتقادی، طراحی و عرضه شود ضریب نفوذ صنعت بیمه به شکل محسوسی افزایش خواهد یافت.
    وی حضور فعالان صنعت بیمه در مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان را فرصتی برای برنامه‌ریزی مناسب در راستای تقویت این صنعت ارزیابی کرد و افزود: مردم در حوادث این چنینی به این باور می‌رسند که صنعت بیمه تا چه اندازه می‌تواند در هنگام وقوع خسارات در کنار آنان باشد.
    رئیس شورای عالی بیمه از استان سیستان و بلوچستان به عنوان یکی از استان‌های دارای پتانسیل بالا برای افزایش ضریب نفوذ بیمه یاد کرد و گفت: با راه‌اندازی دومین شعبه بیمه آسیا در چابهار انتظار می‌رود شرکت‌های دیگر بیمه‌ای نیز به سرمایه‌گذاری در این استان ترغیب شده و فضای رقابت سالمی شکل بگیرد.
    وی در پایان از استاندار سیستان و بلوچستان، مقامات ارشد این استان و مردم خونگرم زاهدان و چابهار در خصوص حمایت آنان از صنعت بیمه، قدردانی و سپاسگزاری کرد و ادامه توفیقات تمامی خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی را از خداوند متعال خواستار شد.
    شایان ذکر است دکتر غلامرضا سلیمانی در پایان این مراسم افتتاحیه گزارش مفصلی از بازدید مسئولان صنعت بیمه و همچنین اهدای کمک‌های فعالین این صنعت ارائه کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی