عصر بازار

وزیر کار و رفاه اجتماعی:

آزمون وسع برخورداری از سبد حمایتی دولت هر ۶ ماه یک بار انجام می‌شود

عصر اعتبار- وزیر کار و رفاه اجتماعی گفت: برگزاری آزمون وسع هر ۶ ماه یک بار بر اساس مصوبه هیئت وزیران انجام می شود و در صورتی که افرادی نسبت به دریافت سبد حمایتی دولت استحقاق پیدا کنند با بررسی از طریق آزمون وسع نسبت به پرداخت آن اقدام خواهد شد.

آزمون وسع برخورداری از سبد حمایتی دولت هر ۶ ماه یک بار انجام می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، محمد شریعتمداری صبح امروز در حاشیه افتتاح پروژه های عمرانی در شهرستان عسلویه عنوان کرد: فعالیت های دولت در طول سال همواره در حال اجرا است و در بخش های مختلف همچون وزارت نیرو به طور هفتگی مشارکت مردم و بخش دولتی را در تاسیس واحدهای مختلف حوزه انرژی شاهد هستیم. امروز به لطف خدا در مرکز انرژی ایران و عسلویه و در این ایام و به مناسبت دهه فجر 66 میلیارد تومان پروژه در بخش های گوناگون به بهره برداری می رسد.

    وی ادامه داد: در عسلویه مراکز  اقتصادی عمومی فراوانی وجود دارد که برخی از آنها فعالیت های عمده اقتصادی در حوزه تولید مواد پتروشیمی بر عهده دارند. این منطقه در کنار بهره برداری عظیم از بزرگترین مرکز گازی جهان، دارای یک ذخیره ارزشمند گاز در دنیا و واحدهای متعدد پتروشیمی در دست احداث و توسعه است که هر کدام از اینها به اشتغال منطقه کمک شایانی خواهد کرد.

    وزیر کار تاکید کرد: به طور اکید تلاش داریم همه فعالیت های اقتصادی در منطقه، ابتدا در حوزه حمایت از بومیان و افراد محلی در کنار پروژه ها، در کنار منافع ملی این پروژه ها برای کشور ایجاد رفاه عمومی برای ساکنان منطقه و برخورداری بهتر مردم در پی داشته باشد. با کمال تاسف شواهد نشان می دهد که در این زمینه عقب ماندگی هایی داریم و تلاش خدمتگزاران مردم این است که در مدت زمان باقی مانده از عمر این دولت این فاصله تا حد مقدور کم شود.

    شریعتمداری با اشاره به طرح های معیشتی در سطح کشور گفت: مهمترین طرح معیشتی ارائه سبد حمایت معیشتی دولت است که در ماه های اخیر این منابع برای حدود 60 میلیون نفر جمعیت ایران با غلظت در شهرهای کمتر برخوردار توزیع شده است. همینطور به شکایت حدود 3 میلیون و 70 هزار خانوار که نسبت به بسته حمایتی تقاضای جدید داشتند و خود را مستحق دریافت می دانستند رسیدگی به عمل آمده است.

    این مسئول بیان کرد: تا امروز در دو سه نوبت قریب به 770 هزار خانوار که بر اساس تقاضاهای جدیدشان مشمول شناخته شدند به مجموعه کسانی که از سبد حمایتی برخوردار بودند اضافه شده است و این رسیدگی و برگزاری آزمون وسع هر 6 ماه یک بار بر اساس مصوبه هیئت وزیران انجام می شود و در صورتی که افرادی نسبت به دریافت این سبد استحقاق پیدا کنند با بررسی از طریق آزمون وسع که به صورت متمرکز در سطح کشور انجام می شود نسبت به پرداخت آن اقدام خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو