عصر بازار

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور:

مشکل تامین نقدینگی برای تولید بدنه کارت ملی هوشمند با دستور رییس جمهور حل شد

عصر اعتبار- سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور با بیان این مطلب که متولی تولید بدنه کارت هوشمند ملی قول داده است که تولید بدنه کارت هوشمند را به تولید انبوه برساند، عنوان کرد: عمده مشکل این چاپخانه دولتی عدم تامین نقدینگی بوده است که خوشبختانه هفته گذشته رییس جمهور دستور تامین اعتبار برای تولید بدنه کارت را صادر کردند و ان‌شالله مشکل برطرف خواهد شد.

مشکل تامین نقدینگی برای تولید بدنه کارت ملی هوشمند با دستور رییس جمهور حل شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، سیف‌اله ابوترابی در خصوص کارت‌های هوشمند ملی گفت: بیش از 55 میلیون و 700 هزار نفر در سراسر کشور ثبت‌نام کارت هوشمند ملی را انجام داده‌اند که تاکنون برای بیش از 46 میلیون و 600 هزار نفر کارت ملی هوشمند صادر شده است.

    وی ادامه داد: باتوجه به اینکه متولی تولید بدنه کارت، چاپ‌خانه دولتی است و امکان واردات آن نیز همانند گذشته نیست، لذا چاپخانه دولتی تولید با حفظ کیفیت مشابه خارجی، تولید بدنه کارت را آغاز کرده و تاکنون 450 هزار بدنه کارت تحویل سازمان ثبت احوال کشور داده است.

    سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور با بیان این مطلب که متولی تولید بدنه کارت هوشمند ملی قول داده است که تولید بدنه کارت هوشمند را به تولید انبوه برساند، عنوان کرد: عمده مشکل این چاپخانه دولتی عدم تامین نقدینگی بوده است که خوشبختانه هفته گذشته رییس جمهور دستور تامین اعتبار برای تولید بدنه کارت را صادر کردند و ان‌شالله مشکل برطرف خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی