عصر بازار

مدیرکل بیمه سلامت استان تهران:

۲۴ هزار تهرانی "بیمه اجباری سلامت" شدند

عصر اعتبار- مدیرکل بیمه سلامت استان تهران با بیان اینکه تاکنون در تهران ۱۶۶هزار نفر جهت برخورداری از بیمه سلامت، درخواست ارزیابی وسع کرده‌اند، گفت: از این تعداد پاسخ ۱۳۴هزار نفر داده شده است و تاکنون ۲۴ هزار نفر در پوشش بیمه اجباری همگانی در استان تهران بیمه شده‌اند.

۲۴ هزار تهرانی "بیمه اجباری سلامت" شدند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، دکتر محمد حسینی در خصوص آخرین اخبار از پوشش بیمه اجباری همگانی در استان تهران،‌ گفت: وضعیت ارتباطی ما با همکاران‌مان در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بهتر شده است؛ به شکلی که تا 21 بهمن ماه حدود 166 هزار نفر درخواست آزمون ارزیابی وسع کرده‌اند که از این تعداد پاسخ 134هزار نفر داده شده است.

    وی با بیان اینکه ارقام یاد شده ما را به درصدهای قابل قبولی می‌رساند، خاطرنشان کرد: نتایج ارزیابی وسع به افراد پیامک شده است و کسانی که طبق آزمون ارزیابی وسع در دهک درآمدی اول تا سوم قرار گرفته‌اند، تحت پوشش بیمه‌ای رایگان قرار گرفته یا مستحق دریافت یارانه و پرداخت بخشی از حق بیمه خود توسط دولت شده‌اند.

    مدیرکل بیمه سلامت استان تهران در خصوص تعداد بیمه شدگان رایگان،‌ اظهار کرد: با توجه به اینکه ساکنین تهران فاقد بیمه را حدود 100 هزار نفر پیش بینی کرده‌ بودیم، تاکنون 24 هزار نفر در پوشش بیمه اجباری همگانی در استان تهران بیمه شده‌اند.

    حسینی در خصوص سایر اهداف سازمان بیمه سلامت در استان تهران، گفت: درحال حاضر بر موضوع پذیرش اسناد کار می‌کنیم و با افزایش تعداد دفاتر پیشخوان دولت سعی می‌کنیم که مردم دسترسی بیشتری به خدمات داشته باشند که با استقبال مردم نیز مواجه شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی