عصر بازار

"آپ" نو آورترین اپلیکیشن موبایلی کشور شد

عصر اعتبار- آپ" که اولین اپلیکیشن حوزه مالی با بیش از ۴۰ میلیون دانلود است به عنوان بهترین اپلیکیشن نوآور سال ۹۸ معرفی گردید.

"آپ" نو آورترین اپلیکیشن موبایلی کشور شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، جشنواره وب و موبایل ایران با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وبسایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود و هرساله یک وبسایت و یک نرم‌افزار موبایل را با رای داوران به عنوان برگزیده معرفی می‌کند و به آن تندیس برترین وبسایت یا برترین نرم‌افزار موبایل ایران را به عنوان بزرگ‌ترین افتخار در حوزه وب و موبایل ایران اهدا می‌کند.

    در همین راستا اختتامیه دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در تاریخ 24 و 25 بهمن ماه 1398 در مرکز پژوهش‌های وزارت نیرو برگزار شد، "آپ" که اولین اپلیکیشن حوزه مالی با بیش از 40 میلیون دانلود است به عنوان بهترین اپلیکیشن نوآور سال 98 معرفی گردید. در ادامه تندیس جشنواره وب و موبایل ایران به آقای مهندس حیدری به عنوان نماینده آپ در این مراسم اعطا گردید.

    امکان خرید بلیت‌ گردشگری شامل بلیت هواپیما، قطار، اتوبوس و رزرو هتل در سراسر ایران، امکان خرید انواع بیمه نامه‌ها، امکان دریافت و پرداخت وجه بدون کارت با سرویس نشان پرداخت، پرداخت انواع قبوض و خرید انواع بسته‌های اینترنتی از اپراتورهای مختلف تنها بخشی از سرویس‌های پرکاربرد اپلیکیشن آپ است که در اختیار کاربران قرار گرفته است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی