عصر بازار

مدیرعامل پست بانک ایران خبرداد:

اجرای طرح تسهیم شادی بارونق تولیدملی با مدیریت هزینه های تبلیغاتی

عصر اعتبار- پست بانک درراستای شعارسال(رونق تولید) وایفای مسئولیت اجتماعی وحمایت از واحدهای تولیدی خرد و کمک به اقشار کم درآمد جامعه، طرح تسهیم شادی با رونق تولید ملی را با مدیریت هزینه های تبلیغاتی اجرا می کند.

اجرای طرح تسهیم شادی بارونق تولیدملی با مدیریت هزینه های تبلیغاتی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتربهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران تصریح کرد: اجرای این طرح در ایام پایانی سال جاری در مناطق محروم و کم برخوردار و آسیب دیده از بلایای طبیعی اخیر(سیل و زلزله) در استان های آذربایجان شرقی و غربی، فارس، سیستان و بلوچستان، خوزستان، لرستان، کرمانشاه، هرمزگان، گلستان، کرمان، ایلام، اصفهان و کردستان آغاز شده و تا عید نوروز ادامه می یابد.

    شیری ادامه داد: براساس این طرح بخشی از بودجه اداره کل روابط عمومی بانک از محل صرفه جویی هزینه های جاری و مدیریت تبلیغات غیرضرور نظیر خرید و چاپ سررسید و تقویم برای خرید کفش از واحدهای تولیدی  ایرانی که دچار کمبود نقدینگی و مشکل در فروش محصولات هستند تخصیص داده شده است.

    وی افزود: در همین راستا هماهنگی های لازم با  تولیدکنندگان کفش انجام و برخی از آنها که در استان های مذکور با مشکل فروش و منابع مالی مواجه شده و یا از این بانک تسهیلات دریافت نموده اند به عنوان تولیدکنندگان هدف تعیین شده و مقرر گردیده است که اعتبار تخصیص یافته به این موضوع برای خرید کفش از این تولید کنندگان اختصاص یابد.

    مدیرعامل پست بانک ایران گفت: این امر خداپسندانه و نوع دوستانه با هماهنگی سازمان ها و نهادهای مردم نهاد (شوراها، دهیاری ها و ......) در استان های تعیین شده اجرا و کفش های تولید شده دراختیار نیازمندان و اقشار آسیب پذیر و کم درآمد مناطق محروم در این استان ها قرار می گیرد.

    وی درپایان تصریح کرد: پست بانک ایران به عنوان بانک توسعه ای تخصصی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) و روستائی کشور، در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و کمک به رونق تولید و محرومیت زدایی، خدمات متنوع بانکی را به هموطنان روستایی در بیش از 6 هزار باجه های بانکی در  اقصی نقاط کشور ارائه می نماید که در شبکه بانکی کشور بی نظیر است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو