عصر بازار

سامانه جدید همراه بانک توسعه صادرات راه اندازی شد

عصر اعتبار- سامانه جدید همراه بانک توسعه صادرات ایران به خانواده محصولات جدید بانکداری الکترونیک این بانک پیوست.

سامانه جدید همراه بانک توسعه صادرات راه اندازی شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، با ارائه این سرویس، خدمات بانکداری الکترونیک بانک فوق تکمیل و عملیات بانکی حساب‌های مشتریان همچون گذشته و در قالبی جدید با امکاناتی به روزتر از قبل میسر شد.
    براساس این گزارش، همچنین کاربرانی که با مشکل تعداد رمز دوم پویا و اشتباه بیش از حد مجاز مواجه شده اند، نیازی به حذف و نصب مجدد نرم افزار رمز ساز ریما ندارند. این بخش از کاربران، برای بهره گیری مجدد از خدمات رمز دوم پویا ، می توانند از دو روش استفاده کنند.

    روش اول مراجعه به خودپرداز و فعالسازی مجدد رمز دوم یکبار مصرف است که تنها دریافت برگه چاپ شده از دستگاه خودپرداز کافی بوده و نیازی به ثبت رمز دریافت شده نیست.

    روش دوم مراجعه به سامانه بانکداری اینترنتی جدید و و فعالسازی مجدد رمز دوم یکبار مصرف است که ثبت نام در این سامانه، لازمه استفاده از این روش خواهد بود. توجه به این نکته ضروری است که پس از ثبت نام در سامانه یاد شده، کلمه عبور همراه بانک قبلی (موبایل بانک) نیز تغییر پیدا می کند.

    اداره کل مهندسی سیستمها در بانک توسعه صادرات، توصیه کرده است مشتریان بانک پس از فعالسازی سامانه بانکداری اینترنتی جدید و اطمینان از کارکرد صحیح آن، نسبت به حذف اپلیکیشن همراه بانک قدیمی خود اقدام نموده و صرفا از سامانه جدید استفاده نمایند.

    سامانه جدید همراه بانک توسعه صادرات ایران به دوصورت "نسخه وب" و "برنامه اندروید" در دسترس است.

    برای مراجعه به سامانه همراه بانک جدید اینجا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی