عصر بازار

در راستای حمایت از بیماران خاص انجام شد:

اهدای هزینه چاپ سررسید و تقویم سال ۹۹ صرافی سینا به موسسات خیریه

عصر اعتبار- مدیرعامل شرکت صرافی سینا گفت: در اقدامی خیرخواهانه و در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی، بر اساس مصوبه هیات مدیره، هزینه چاپ سررسید و تقویم سال ۹۹ این شرکت جهت کمک به بیماران خاص اهدا شد.

اهدای هزینه چاپ سررسید و تقویم سال ۹۹ صرافی سینا به موسسات خیریه
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، فرهاد آموزنده افزود: شرکت صرافی سینا با هدف کمک به توانمندسازی و ارتقاء کیفیت بهداشت و سلامت قشر بیماران خاص کشور، هزینه چاپ سررسید و تقویم سال جدید را به سازمانهای خیریه اهدا کرد.

    وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خاص بهداشتی کشور مبنی بر شیوع کرونا ویروس و لزوم حمایت بیشتر از بیماران خاص جامعه، معادل هزینه های تهیه و چاپ سررسید، تقویم و سایر اقلام تبلیغاتی پایان سال این شرکت جهت کمک به تهیه دارو و ملزومات مورد نیاز بیماران خاص به چند موسسه مرتبط از جمله موسسه خیریه محک و خانه «ای بی کشور» (موسسه حمایت از بیماریهای پوستی خاص/ بیماران پروانه ای) اختصاص یافت.

    آموزنده ابراز امیدواری کرد این اقدام شرکت صرافی سینا بتواند کمکی در راستای افزایش توانمندی موسسات خیریه در جهت تامین اقلام، نیازمندی ها و فناوری های جدید در عرصه درمان این عزیزان باشد و به عنوان فرهنگی حسنه و نیکو در سال های بعد نیز این روند تداوم یابد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی