عصر بازار

تاریخ انقضای سپهر کارت‌های بانک صادرات سه ماه تمدید شد

عصر اعتبار- مهلت استفاده از سپهرکارت‌های منقضی شده بانک صادرات ایران در اسفند ٩٨ و فروردین ٩٩ به مدت سه ماه بدون نیاز حضوری در شعب تمدید شد.

تاریخ انقضای سپهر کارت‌های بانک صادرات سه ماه تمدید شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، تمامی سپهرکارت‌های این بانک که در اسفندماه سال جاری و فروردین سال ٩٩ تاریخ انقضای آنها به پایان می‌رسد، بدون نیاز به حضور مشتری در شعب بانک، به ترتیب تا پایان خرداد و پایان تیر ٩٩ تمدید می‌شود.

    سپهرکارت‌هایی که تاریخ انقضای درج شده بر روی آنها  ١٢/٩٨ بوده به صورت خودکار به ۰٣/٩٩ تبدیل خواهند شد و کارت‌هایی که تاریخ انقضای درج شده بر روی آنها ۰١/٩٩ بوده به ۰٤/٩٩ تغییر خواهد یافت و دارندگان این کارت‌ها می‌توانند برای استفاده از آنها و انجام تراکنش‌های اینترنتی، تاریخ تمدید شده را در درگاه‌های اینترنتی درج کنند.

    بانک صادرات ایران با داشتن بیش از ٥٤ میلیون حساب سپهری، ٤٥ میلیون مشتری و بیش از ٢٢ میلیون سپهرکارت فعال سهم بزرگی در بازار پول و اقتصاد کشور دارد که با استفاده از زیرساخت‌های بانکداری الکترونیک و اپلیکیشن‌های موبایلی و درگاه‌های مختلف اینترنتی، شرایط مناسبی را برای ارائه خدمات غیرحضوری مشتریان و هموطنان فراهم کرده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی