عصر بازار

پیام تبریک دکترشیری به‌مناسبت سالروز تأسیس وزارت ارتباطات

عصر اعتبار- دکتر شیری مدیرعامل پست‌بانک با ارسال پیامی به مهندس آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات، ۲۱ اسفند سالروز تأسیس وزارت ارتباطات را به ایشان،مدیران وکارکنان این وزارتخانه و سازمانها و شرکتهای تابعه تبریک گفت.

پیام تبریک دکترشیری به‌مناسبت سالروز تأسیس وزارت ارتباطات
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، متن این پیام به شرح زیر می باشد.
    جناب آقای مهندس آذری جهرمی
    وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات

    باسلام و احترام
    امروزه ارتباطات به‌عنوان یکی از اهرم‌های مؤثر در زندگی اجتماعی بوده و در جریان توسعه جوامع گوناگون نیز نقش بسزایی ایفا می نماید، بطوریکه می‌توان دنیای ارتباطات را دنیای تحول و دگرگونی‌های لحظه‌ای تلقی نمود. در این میان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با قدمتی دیرینه و با ایجاد فناوری‌های‌ نوین و دستیابی به تکنولوژی‌های جدید و انواع ابزارهای ارتباطی، همواره زمینه بسط و شکوفایی کشور عزیزمان را در ابعاد مختلف مهیا نموده و در پیشرفت تکنولوژی و عرصه‌های ارتباطی نیز پیشتاز بوده است. اقدامات با ارزش این وزارتخانه همچون ستاره‌ای فروزان در تاریخ این مجموعه می‌درخشد که این خود ناشی از درایت مدیریتی و تجارب ارزشمند تمامی تلاشگران عرصه ارتباطات بوده است.
    از اینرو بیست و یکم اسفندماه سالروز تأسیس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را به جنابعالی و تمامی همکاران و تلاشگران این عرصه تبریک عرض نموده و امیدوارم همواره در سایه توجهات حضرت حق درخدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران موفق و مؤید باشید.


                                                                                                                                                                                                                                      بهزاد شیری

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی