عصر بازار

پیام نوروزی رییس کانون بانک‌های خصوصی و مدیرعامل بانک پارسیان

عصر اعتبار- کوروش پرویزیان، رییس کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی و مدیرعامل بانک پارسیان در پیامی، نوروز باستانی را تبریک گفت.

پیام نوروزی رییس کانون بانک‌های خصوصی و مدیرعامل بانک پارسیان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، پیام نوروزی مدیرعامل بانک پارسیان به شرح زیر است:

    تقارن فرخنده بهار طبیعت با مبعث حضرت رسول اکرم (ص)، اعیاد مبارکه شعبانیه و ولادت ائمه اطهار را به خانواده بزرگ همکاران شبکه بانک های خصوصی، مشتریان و سهامداران گرانقدر و هم میهنان عزیز تبریک می‌گویم. امید است که شروع سال جدید که با مبعث رسول اکرم (ص)، اعیاد شعبانیه و میلاد باسعادت حضرت قائم(عج) مصادف است، به برکت نور ارزشمند پیامبر اکرم و امامان بزرگوار برای هموطنان و همکاران گرامی نظام بانکی کشور، منشا خیر و برکت باشد.

    اگرچه سال 98 سالی سخت برای گذر از چالش ها و مقابله با فشار دشمنان بر اقتصاد کشور محسوب می شود، چالش هایی که آثار آن بر بخش های مختلف سایه افکنده، نظام پولی و مالی کشور را هم تحت تأثیر خود قرار داد اما همراهی و همدلی مشتریان و سهامداران ارجمند و شما همکاران گرامی نظام بانکی کشور، شرایط را برای عبور از این شرایط آسان کرد و امید است که در سال 99 نیز همچنان شاهد همراهی و همدلی مدیران و کارکنان نظام بانکی در گذر از چالش ها و مشکلات پیش رو باشیم.

    همانطور که رهبر معظم انقلاب اعلام فرموده اند، اقتصاد یک نقطه‌ کلیدی تعیین‌کننده است. اقتصاد قوی، نقطه‌ قوت و عامل مهم سلطه‌ناپذیری و نفوذناپذیری کشور و اقتصاد ضعیف، نقطه‌ ضعف و زمینه‌ساز نفوذ و سلطه و دخالت دشمنان است.

    در سال 98 نیز بانک های خصوصی بر اساس منویات مقام معظم رهبری با همراهی با دولت محترم و همسو با سیاست های بانک مرکزی ج.ا.ا در مسیر ایجاد اشتغال وحمایت از رونق تولید و کالای ایرانی گام برداشته و به مدد و همت همکاران و همراهی سهامداران و مشتریان و با استفاده بهینه از ظرفیت های بالقوه و بالفعل خود، توانمند در عرصه خدمت رسانی مطلوب و تکریم مشتریان بوده و به افتخارات و دستاوردهای قابل قبولی درحوزه های مختلف عملکردی دست یافتند.

    از سوی دیگر، همه گیری ویروس منحوس کرونا، توجه ما و همگان را به جنبه های دیگری از اقتصاد جلب کرد که علاوه بر آنکه تحت تاثیر تحریم های ناجوانمردانه، تاثیراتی بر اقتصاد کشور گذاشت، جلوه هایی از گذشت و همدلی و ازخودگذشتگی درارایه خدمت در بخش هایی از جامعه مانند کادرهای درمانی را نمایان کرد اما در عین حال موجی از رکود را درآستانه سال نو به مشاغل تحمیل کرده و بسیاری از کسب و کارها راکه چشم به رونق شب عید داشته، دچار رکود کرد.

    در این زمینه، لازم است که از همکاران شبکه بانک های خصوصی که با رعایت دستورالعمل ها و نکات بهداشتی در شرایط سخت شیوع ویروس منحوس کرونا در راستای خدمت رسانی به مردم اهتمام ویژه ای داشته اند، تقدیر و تشکر نمایم.

    همچنین ضروری است که از فعالان اقتصادی و خبرنگاران و اصحاب رسانه که با ایفای نقش بی‌نظیر خود، شبکه بانک های خصوصی را در تحقق اهداف تعیین شده یاری کرده‌اند، سپاسگزاری نمایم.

    آرزومندم در سال جدید با تلاش و همت بیشتر و با همفکری و مشارکت تمامی بخش ها و زیرمجموعه ها، در جهت افزایش رضایت سهامداران، مشتریان و سایر ذی نفعان، به نحو مطلوب و مورد انتظار فعالیت کنیم و روز به روز شاهد اعتلای برند و نام بانک در صنعت بانکداری و عرصه اقتصادی کشور عزیزمان باشیم.

    بهار فرصتی برای نو شدن و تولدی دوباره است؛ ما نیز نو می شویم و در سایه سار رهنمودهای موثر وحکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال 99 خواهیم درخشید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی