عصر بازار

بستری بیش از ۱۱ هزار بیمار کرونایی در مراکز درمانی تأمین اجتماعی

عصر اعتبار- مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی گفت: تاکنون ۱۱ هزار نفر از افرادی که دارای بیماری کرونا هستند در مراکز درمانی این سازمان بستری شده‌اند.

بستری بیش از ۱۱ هزار بیمار کرونایی در مراکز درمانی تأمین اجتماعی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، ابوالفضل آفریده مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا در کشور تاکنون بیش از 11 هزار نفر در بیمارستان‌های ملکی سازمان تأمین اجتماعی بستری شده‌اند که از این تعداد 8 هزار نفر بهبود پیدا کرده‌اند و هزار و 300 نفر بیمار هم در کل کشور در حال حاضر بستری هستند.

    وی خاطرنشان کرد: سه روز بعد از بهبود و ترخیص بیماران کرونایی از سوی مراکز درمانی تأمین اجتماعی مجددا با آنها تماس حاصل می‌شود و پیگیر سلامتی آنها هستیم.

    مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: در حال حاضر مراکز درمانی تأمین اجتماعی با کمبود دارو و تجهیزات مواجه هستند که درخواست ما از وزارت بهداشت این است با توجه به تمامی محدودیت‌ها و مشکلاتی که دارد به مراکز درمانی تأمین اجتماعی هم توجه داشته باشد و داروهای ضد ویروسی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در اختیار این مراکز قرار دهند.

    آفریده افزود: مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی در خصوص جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور پشتیبان وزارت بهداشت هستند و بر اساس پروتکل‌های ابلاغ شده عمل می‌کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی