عصر بازار

باخدمات بانک مهر ایران محقق شده؛

بی‌نیازی از حضور در شعبه و استفاده از کارت بانکی

عصر اعتبار- بانکداری الکترونیکی و پرداخت الکترونیکی در ارتباطی تنگاتنگ با یکدیگر تعریف شده و سخت بتوان یکی را بدون دیگری تصور کرد.

بی‌نیازی از حضور در شعبه و استفاده از کارت بانکی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، این بانک برای کاهش زحمت مراجعه مشتریان به شعب، دامنه خدمات خود را تا نخستین مرحله‌ای که فرد نیاز به مراجعه دارد گسترش داده؛ به‌طوری که حتی برای افتتاح حساب در بانک مهر ایران هم نیازی برای به شعبه رفتن وجود ندارد. بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای نخستین بار در کشور افتتاح حساب را به‌صورت آنلاین ارائه کرده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به همراه بانک و وب‌سایت این بانک و تکمیل اطلاعات درخواستی، حساب بانکی خود را افتتاح کرده و تنها برای دریافت کارت بانکی به شعبه مراجعه کنند یا اینکه حتی این مرحله را نیز حذف کرده و کارت بانکی خود را در منزل یا محل کار خود تحویل گیرند.

    بدون مراجعه به شعبه وام بگیرید

    تسهیلات بانکی از آن کارهایی است که کاغذبازی‌ها و رفت‌وآمدهای خاص خود را می‌طلبد، اما بانک مهر ایران این مراحل را نیز برای مشتریان آسان کرده است. دیگر نیازی نیست خود و ضامن‌هایتان برای دریافت وام بانکی چند بار به شعبه بانک مراجعه کنید. تمام کارها از طریق وب‌سایت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران قابل انجام است. هنگامی که با درخواست تسهیلات شما موافقت شد، تنها یک بار به همراه شخص یا اشخاصی که ضامن شما هستند، به شعبه بانک مراجعه می‌کنید و با صرف مدت زمان اندکی، مرحله نهایی مربوط به دریافت تسهیلات را انجام می‌دهید.

    برای دانستن معدل حساب خود نیز تنها کافی است به همراه بانک و وب‌سایت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مراجعه کنید و با وارد کردن اطلات مورد نیاز محاسبه کنید که برای دریافت وام مد نظرتان، چقدر باید گردش حساب ایجاد کنید. اگر هم از تسهیلات قرض‌الحسنه این بانک استفاده کرده‌اید، خدمات اینترنت بانکش را هم جدی بگیرید. در بخش مدیریت تسهیلات، می‌توانید تعداد، میزان و تاریخ سررسید اقساط خود را مشاهده کنید.

    در این روزهای کرونایی، بانکداری الکترونیکی را جدی بگیرید

    در این روزهایی که همه نگران مبتلا شدن خود و عزیزان‌مان به بیماری کرونا هستیم، خوب است بدانیم که شعب بانکی پس از بیمارستان‌ها، یکی از آلوده‌ترین نقاط به ویروس کرونا شناخته شده و در اظهار نظر مسئولان و اخبار رسانه‌ها، مطالب بسیاری در رابطه با مبتلا شدن کارکنان شعب بانک‌های مختلف به کرونا و درگذشت تعدادی از آن‌ها پیدا می‌شود. خوب است با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی بانک مهر ایران و کاهش مراجعه به شعب بانکی تا حد ممکن، احتمال ابتلای خود و سایر هم‌وطنان به بیماری کرونا را تا حد زیادی کاهش دهیم.


    کارت هدیه یکی از خدماتی است که در سال‌های اخیر در کشورمان گسترش قابل توجهی پیدا کرد. شاید مهم‌ترین مزیتش این باشد که هم فرد هدیه دهنده را از نگرانی برای خرید هدیه مناسب نجات می‌دهد و هم به شخصی که قرار است هدیه را دریافت کند، قدرت انتخاب بیشتری می‌دهد. بانک‌های مختلف این خدمت را ارائه کرده و بعضاً از طریق ماشین‌های بانکی که برای این کار در نظر گرفته شده، به فرد قدرت انتخاب طرح و نوشته روی کارت را نیز می‌دهند. بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این مسیر یک گام فراتر رفته و باعث شده برای دریافت کارت هدیه و اعطای آن به فردی دیگر حتی نیاز نداشته باشید به ماشین‌های بانکی مخصوص این کار مراجعه کنید. با موبایل بانک مهر ایران می‌توانید به‌راحتی این کار را انجام دهید! به‌طور خلاصه فرآیند انجام کار از این قرار است که پول از حساب شما کسر شده و به همان میزان کارت هدیه آنلاینی برای شخصی که شما در نظر می‌گیرید طراحی می‌شود. انتخاب طرح و نوشته کارت نیز در اختیار خودتان است. برای شماره موبایل آن فرد که شما مشخص کرده‌اید، پیامکی ارسال شده که حاوی لینک کارت هدیه آنلاین است. وی با لمس آن لینک و وارد کردن شماره شبای حساب بانکی خود، مبلغ کارت هدیه را در حساب خود دریافت کرده و پیام تبریکی که شما برایش طراحی کرده‌اید، نمایش داده می‌شود. به‌نظر خدمت جذابی می‌آید، این‌ طور نیست؟

    کارت بانکی را در خانه بگذارید!

    بانک مهر ایران، همچنان که در حوزه بانکداری الکترونیکی خدمات مختلفی را ارائه می‌کند، حوزه پرداخت الکترونیکی را نیز فراموش نکرده و در این بخش نیز خدمات متنوعی را برای برآورده ساختن نیازهای مشتریان خود ارائه کرده است. در همراه بانک مهر ایران قابلیت‌هایی از جمله پرداخت قبض، خرید شارژ و بسته اینترنتی موجود است. همچنین قابلیت‌ها و امکانات مرتبط با بخش بانکداری الکترونیکی نیز ارائه می‌شود.

    یکی از قابلیت‌های جذابی که همراه ‌بانک مهر ایران را متمایز کرده، بازارچه «پی‌بوم» است. هنگامی که کاربر همراه بانک به این بخش مراجعه کند، می‌تواند در تمام مراکزی که بارکد اپلیکیشن «فون‌پی» را دارا هستند، تنها با یک «اسکن» پرداخت خود را انجام دهند. می‌دانیم که بارکد اپلیکیشن یاد شده علاوه بر بسیاری از تاکسی‌ها در فروشگاه‌های مختلف نیز نصب شده و کاربران موبایل‌بانک مهر ایران می‌توانند پرداخت خود را با استفاده از این قابلیت انجام دهند.
    در این روزها که همگی نگران مبتلا شدن به بیماری کرونا هستیم، با استفاده از این قابلیت همراه بانک مهر ایران، علاوه بر اینکه نیازی به استفاده از پول نقد یا کارت بانکی نداریم و به این صورت خطر ابتلا به بیماری را کاهش می‌دهیم، مسئله در دسترس مشتری نبودن کارتخوان برخی فروشگاه‌ها و اعلام ناگزیر رمز در نزد سایرین نیز حل می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو