عصر بازار

چگونه با بیت کوین کالا و خدمات بخریم؟

عصر اعتبار- بسیاری از فروشگاه‌های معروف آنلاین دنیا کالاهای خود را در کنار پذیرش کارت های اعتباری رایج با ایجاد درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال به ویژه بیت کوین نیز می‌فروشند. این امکان برای کسانی که به خرید ارز دیجیتال و یا ترید آن مشغول هستند قطعا دریچه ای رو به آینده هر چه بهتر این نوع از ارزها باز می کند تا پرداخت‌های خود را به وسیله ارز دیجیتال انجام دهند.

چگونه با بیت کوین کالا و خدمات بخریم؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از انتخاب، چگونه با بیت کوین کالا یا خدماتی را بخریم و آیا این کار امکان پذیر هست؟ این سوال بسیاری از افرادی است که علاوه بر خرید بیت کوین به کاربردهای این ارز محبوب هم علاقه مند شده اند. به دلیل پیشگام بودن این ارز دیجیتالی در دنیا و افزایش تعداد طرفداران آن، برخی از کسب و کارهای اینترنتی تصمیم گرفتند خدمات و کالاهای خود را  با استفاده از ارزهای دیجیتالی همچون بیت کوین نیز به فروش برسانند. به همین منظور در این مطلب به بزرگ ترین شرکت های ارائه دهنده کالا و خدمات، پذیرنده ی بیت کوین در دنیا می پردازیم . با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد خرید کالا و دریافت خدمات با بیت کوین کسب کنید.

    خرید کالا و دریافت خدمات از وب سایت های پذیرنده بیت کوین

    تعداد وب سایت های آنلاین زیادی هستند که می توانید به وسیله بیت کوین از آن ها کالا و خدمات بگیرید. در این بخش قصد داریم به  نوع  کالا و خدماتی که این وب سایت ها با بیت کوین  ارائه می دهند بپردازیم. البته نکته مهمی که وجود دارد پس از مطالعه این مطلب اگر تصمیم به دریافت کالا و خدمات به این شیوه را دارید ، حتما سری به این وب سایت ها بزنید و از جدیدترین آپدیت خدمات آن ها هم مطلع شوید.

    انواع کالا و خدمات وبسایت های آنلاین پذیرنده بیت کوین

    1- خدمات و کالاهای الکترونیکی

    بسیاری از فروشگاه‌های معروف آنلاین دنیا کالاهای خود را در کنار پذیرش کارت های اعتباری رایج با ایجاد درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال به ویژه بیت کوین نیز می‌فروشند. این امکان برای کسانی که به خرید ارز دیجیتال و یا ترید آن مشغول هستند قطعا دریچه ای رو به آینده هر چه بهتر این نوع از ارزها باز می کند تا پرداخت‌های خود را به وسیله ارز دیجیتال انجام دهند. فروشندگان و خریداران به خاطر راحتی، امنیت و قیمت ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، علاقه زیادی برای به دست آوردن آن‌ها دارند. در ادامه مطلب به روش‌های خرید با بیت کوین می‌پردازیم و توضیح می‌دهیم چگونه با استفاده از بیت کوین در دنیای دیجیتال می‌توانید هزینه کالا یا خدمات مورد نظر را بپردازید.

    وب سایت Overstock.com –  از اولین خرده فروش های بزرگ آنلاین است که پشتیبانی خرید کالا با بیت کوین را دارد، می توانید لوازم الکترونیکی تا کالای راحتی منزل را از این وبسایت با بیت کوین بخرید. در حقیقت، Overstock.com به مشتریان خود این امکان را می دهد تا به غیر از خرید کالا با بیت کوین از تمامی ارزهای مهم دیجیتالی از جمله دش، لایت کوین، اتریوم، مونرو و بیت کوین کش برای خرید کالای مورد نظر خود استفاده کنند.

    خرده فروش Newegg –برای خرید بیشتر کالاهای الکترونیکی اش بیت کوین می پذیرد.

    مایکروسافت – از بزرگترین و بنام ترین کمپانی های موجود در جهان که به کاربرانش امکان اضافه کردن اعتبار به حسابشان را از طریق بیت کوین می دهد. شما می توانید پس از خرید بیت کوین از صرافی های معتبر ارز دیجیتال با آن برای واریز وجه به حساب مایکروسافت خود استفاده کنید. اما شما با کیف پول بیت کوین مایکروسافت فقط امکان خرید بازی ها، فیلم ها و برنامه های موجود در فروشگاه های ویندوز و Xbox را دارید . نکته: شما نمی توانید از آنها برای خرید تجهیزاتی که در فروشگاه آنلاین مایکروسافت وجود دارد، استفاده کنید.

    2- خرید کالای فیزیکی با بیت کوین

    با این که خرید و فروش بیت کوین در ایران چند سال است که جریان دارد. این موضوع در کشورهای دیگر هم تقریباً به همین شکل است. به هر حال برخی از فروشگاه های فیزیکی در کشور های خارجی دست به کار شده اند و بیت کوین را می پذیرند.

    فروشگاه های فیزیکی خرید کالا با بیت کوین

    REEDS Jewellers -  REEDS Jewellers  یک جواهرساز حرفه ای است که دارای 13 شعبه در ایالت های آمریکا است. تمامی این شعبه ها به شما امکان پرداخت بیت کوین را می دهند،  که می توانید انواع جواهرات زیبا، ساعت و الماس را خریداری کنید.

    فروشگاه لوکس BitPremier - برای افرادی که دارایی بالایی از بیت کوین را دارند، باید گفت که یک فروشگاه لوکس بیت کوینی به نام BitPremier وجود دارد که می توانید ویلا یا حتی قایق بادی خرید کنید.

    سایت Bitcoin.com Store- در این سایت می توانید انواع لباس و حتی کارهای دستی هنری را با بیت کوین خریداری کنید.

    3- وبسایت های فهرست بندی مکان ها و وبسایت های پذیرنده بیت کوین

    یکی از دغدغه های کاربران این ارز دیجیتال این است که از کجا خرید کالا با بیت کوین را انجام دهند، عده ای هم در این بین دست به کار شده اند و وبسایت هایی ساخته اند که مکان هایی که در ازای ارائه خدمات یا کالا بیت کوین می پذیرند را فهرست بندی می کنند و می توانید با جستجو در این وبسایت ها، فهرست مکان ها و وبسایت هایی که بیت کوین می پذیرند اما خیلی مشهور نیستند را ببینید.

    Where To Spend Bitcoins UK – یک مرجع از فروشگاه ها، مکان های عمومی، وبسایت ها و دیگر مکان ها در کشور انگلستان است که بیت کوین می پذیرند.

    useBitcoins – این وبسایت دارای حدود 5000 کسب و کار است که بیت کوین می پذیرند.

    Coinmap –  نقشه ای از کسب و کار های پذیرنده بیت کوین در سراسر جهان است.

    Spendabit –  یک موتور جستجو گر برای یافتن کالای موجود برای خرید از طریق بیت کوین است.

    4- فروشگاه هایی که به صورت جهانی که بیت کوین می پذیرند

    فروشگاه هایی وجود دارند که در سطح جهانی تصمیم به پذیرش بیت کوین گرفته اند.

    ExpressVPN – شبکه وی پی ان امن و با سرعت بالا

    PureVPN – شبکه وی پی ان ایمن و با سرعت بالا

    WordPress – کمپانی آنلاین که به کاربران امکان ساخت وبسایت و وبلاگ می دهد

    Reddit – می توانید خدمات ویژه این وبسایت را با بیت کوین بخرید

    Namecheap – ثبت کننده دامنه اینترنتی

    Treehouse –  وبسایت آنلاین آموزشی از راه دور که برای خرید بسیاری از آموزش هایش بیت کوین می پذیرد.

    5- بازی‌ های آنلاین

    در گذشته برای خرید هر کالایی حتی یک بازی کامپیوتری می بایست به یک فروشگاه فیزیکی مراجعه می کردید. اما در عصر حاضر بیشتر علاقه مندان بازی های کامپیوتری بازی را به صورت آنلاین خرید می کنند. بنابراین هر روز شاهد افزایش تعداد فروشندگان بازی های ویدیویی از طریق اینترنت و با پذیرش بیت کوین هستیم.

    شرکت بیت کوین اخیراً بخش بازی‌های آنلاین خود را راه اندازی کرد. برای بازی در این سایت‌ها نیازی به ثبت نام نیست و علاقه‌مندان می‌توانند هر زمانی که خواستند به آن سر بزنند و سرگرم شوند.

    Steam – بزرگترین پلتفرم بازی دسکتاپ در جهان زمانی بیت کوین می پذیرفت! در حال حاضردیگر بیت کوین یکی از روش های مورد پذیرشش نیست.

    Xbox –  پرداخت برای بازی ها، افزونه و اشتراک شبکه ایکس باکس لایو اما به تازگی ظاهرا این وبسایت ها دیگر بیت کوین نمی پذیرد.

    PlayStation Network – پرداخت برای بازی ها، افزونه و اشتراگ شبکه پلی استیشن

    Green Man Gaming – بازی، کلید بازی ها و بازی های دیجیتالی

    Zynga – بازی های آنلاین و موبایلی

    البته با توجه به نوسان قیمت بیت کوین ممکن است بعضی از این وبسایت ها موقتا یا برای همیشه بیت کوین را کنار بگذارند.

        پرداخت هزینه خدمات سفر و پروازبا بیت کوین

    تصور این که در کنار خرید از فروشگاه‌های اینترنتی؛ می توانید هزینه خدمات مسافرتی را با بیت کوین بپردازید هیجان انگیز است.

    شرکت Roadway Moving- در اواخر سال 2017، شرکت Roadway Moving اولین شرکت حمل و نقلی بود که بیت کوین را به عنوان یک شکل پرداخت معتبر از طرف مشتریان پذیرفت. این شرکت پرداخت بیت کوین را برای مشتریانی که از والت های نرم افزاری دارند می پذیرد. پرداخت ازکیف پول های Cold  یا سرد پذیرفته نمی شود.

    اکسپدیا (Expedia)- برای خرید از بزرگ‌ترین شرکت خدمات مسافرتی جهان؛ می‌توانید از بیت کوین استفاده کنید.

    CheapAir.com و Destinia.com- از دیگر شرکت‌های خدمات مسافرتی که بیت کوین می‌پذیرند.

    در دلتا ایرلاین (Delta Air Line)، ایرلاین جنوب شرقی (Southwest Airlines)، ایرلاین لتوین بالتیک (Latvian airline AirBaltic) و ایرلاین لیتوانیکا (Air Lituanica) و هواپیمایی پیچ ژاپن (Japan’s Peach Aviation) نیز از بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال برای پرداخت می‌توان استفاده کرد.

    More Stamps Global-  در سال 2018 اعلام کرد که چهل ارز رمزنگاری شده محبوب مختلف را برای پرداخت خدمات خود می پذیرد. هنگام رزرو سفر خود می توانید پروازها، فعالیت ها، هتل ها و حتی نقل و انتقالات خود را انتخاب کنید.

    AirBaltic –  تا به حال برای بسیاری از پرواز هایش بیت کوین پذیرفته است.

    Webjet –  یک وبسایت مسافرتی که پرواز، هتل، اجاره ماشین و موارد دیگر را با بیت کوین ممکن ساخته است.

    Bitcoin Travel – وبسایت مسافرتی که دارای امکان پرداخت با بیت کوین است.

    Travel For Coins – وبسایت مسافرتی دیگر که دارای امکان پرداخت با بیت کوین است.

    Virgin Galactic – باز هم یک وبسایت مسافرتی دیگر که دارای امکان پرداخت با بیت کوین است .

        خرید کارت هدیه با بیت کوین

    می توانید از بیت کوین های خود برای خرید کارت های هدیه برای مکانهایی که بیت کوین را مستقیماً قبول نمی کنند استفاده کنید، که به وسیله آن‌ها می‌توان از صدها رستوران و فروشگاه در سراسر جهان خرید کرد.  جالب است بدانید حتی این بخش بزرگترین قسمتی است که افراد بیت کوین های خود را هزینه می کنند.

    eGifter - یک سایت کارت هدیه محبوب و برنامه تلفن همراه است که به کاربران امکان خرید کارت های هدیه برای انواع مکان ها، از جمله آمازون،JCPenny ،Sephora ،Home Depot ،Kohl و  حتی استارباکس (Starbucks)، فوت لاکر (Foot Locker)، هول فود (Whole Foods)، بست بای (Best Buy) و بسیاری فروشگاه‌های دیگر را می دهد.

        امکان دریافت تخفیف‌ با بیت کوین

    شرکت Purse.io برای مشتریانی که از طریق وبسایت آمازون خرید اینترنتی انجام ‌می‌دهند تخفیف‌های 10 تا 20 درصدی ارائه می‌دهد. این استارتاپ به مشتریان آمازون، این امکان را می‌دهد تا پرداخت خود را توسط بیت کوین انجام دهند و مبلغی را بابت تخفیف از صورت حساب آن‌ها کسر می‌کند.

    وبسایت BitcoinRewards.com همچنین در کنار پیشنهاد خریدهایی با قیمت مناکمپانی Living Room of Satoshi نیز برای ساکنان استرالیا که قبوض خود را از طریق سامانه آن‌ها می‌پردازند، بیت‌کوین هدیه می‌دهد.

        دیگر موارد استفاده از بیت کوین

    هر روز راه‌های دیگری برای خرید با بیت کوین ایجاد می شود. از آنجایی که استفاده از بیت کوین برای پرداخت‌ها بسیار سریع، کم هزینه و ساده است. پس اگر علاقه مند بودید پس از استخراج بیت کوین یا خرید آن به هر دلیلی، از آن برای خرید از فضای مجازی استفاده کنید، حتما کمی تحقیق کنید.

    پرداخت شهریه داشنگاه با بیت کوین: در سال 2013 دانشگاهی در قبرس اولین تبدیل به اولین دانشگاهی شد که درسی به نام علوم ارز دیجیتال را ارائه کرد که البته برای تحصیل و خواندن آن درس می می توانید هزینه را از طریق بیت کوین پرداخت کنید.

    از دیگر فروشگاه هایی که بیت کوین می پذیرند: در OpenBazaar، می توانید بصورت رایگان از آن برای خرید و فروش کالاهای خود استفاده کند. از کاوایی کریپتو (Kawaii Crypto) استیکرهای متنوع بخرید یا از کریپتارتیکا (Cryptartica) کیف های زیبا تهیه کنید. با استفاده از وبسایت Accept Bitcoin Cash Initiative نیز می‌توانید از دیگر فروشگاه‌هایی که بیت کوین می‌پذیرند مطلع شوید.

    ممنون که با همراه بودید امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت استفاده را برده باشید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو