عصر بازار

رئیس گروه مالی گردشگری :

نقش آفرینی در اقتصاد، توسعه خدمات بانکداری، تثبیت شغلی و تامین معیشت همکاران مهم ترین برنامه های سال ۹۹ است

عصر اعتبار- رئیس گروه مالی گردشگری گفت: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید نامگذاری شده، ما به عنوان پیشقراولان اقتصاد باید در اقتصاد کشور نقش آفرینی داشته باشیم.

نقش آفرینی در اقتصاد، توسعه خدمات بانکداری، تثبیت شغلی و تامین معیشت همکاران مهم ترین برنامه های سال ۹۹ است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، مهدی جهانگیری در همایش مدیران بانک گردشگری که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور روسای شعب سراسر کشور در محل کار خوشان برگزار شد با اشاره به کاهش شدید قیمت جهانی نفت، موضوع اقتصاد مقاومتی را مطرح کرد و افزود: اقتصاد مقاومتی به معنای تحکیم اقتصاد کشور است.
    وی اضافه کرد: ما به عنوان بخش خصوصی باید در اقتصاد در حال حرکت کشور و همچنین اشتغال پایدار نقش و جایگاه داشته باشیم؛ لذا در بخشنامه ای اعلام کردم که در گروه مالی گردشگری، بانک گردشگری و همچنین شرکت های تابعه ، شغل همکاران باید تثبیت شود.
    جهانگیری ادامه داد: در مجموعه ای که کار می کنیم، نیروی انسانی شان و منزلت خاصی دارد و در یکی از تصمیمات اعلام کردم که هیچ مدیری حق تعدیل نیرو ندارد. لذا همه باید قائل به خرد جمعی و کار تیمی باشند و با حذف نگاه های فردی، کارها را به پیش ببرند.
    رئیس گروه مالی گردشگری به گزارش عملکرد سال 98 بانک گردشگری که توسط معاونان و مدیران ارائه شد، اشاره کرد و گفت: پذیرفته نیست که درصد کمی از اهداف پیش بینی شده در برخی بخش ها محقق شود. در بخش صدور ضمانت نامه ها ، مقایسه عملکرد سال 98  با سال 97 هیچ تحول و نوآوری نبوده است.
    جهانگیری تصریح کرد: در مدیران عالی بانک گردشگری برای تامین معیشت کارکنان هیچ گونه دست تنگی وجود نداشته و میزان کارانه و پاداش های پرداخت شده در سال 98 قابل توجه بوده است.
    وی افزود: چرا باید تنها یک یا دو شعبه نسبت به بازکردن LC داخلی اقدام کنند و یا برای خرید دین که یکی از ابزارهای بانکداری اسلامی است، تا شش ماه رفت و آمد وجود داشته باشد.
    جهانگیری ادامه داد: چرا در بخش ضمانت نامه ها، روسای 5 حوزه باید همین عملکردی را داشته باشند که قبل از آن با 2 رئیس اداره در تهران و شهرستان ها انجام می شد؛ پس جایی از کار مشکل وجود دارد که باید اصلاح شود. از معاونت شعب بانک انتظار است به اتفاق 5 رئیس حوزه ای که دارد، تحول اساسی با حفظ کرامت انسانی ایجاد کند.
    وی تصریح کرد: برای برنامه مصوب سال 99 بانک گردشگری، جلسات مفصلی توسط هیات مدیره برگزار شده و برای تحقق آن مدیرعامل بر روی همه مدیران و کارکنان حساب باز کرده است؛ لذا پذیرفته نیست که در پایان سال جاری هم بگوییم مثلا 30 درصد توفیق حاصل شده است.
    *بانک گردشگری دارای مجوزهای کامل ارزی است
    رئیس گروه مالی گردشگری در بخش دیگری از سخنانش گفت: یکی از بانک هایی که ظرفیت بانکداری را در حوزه ارز دارد، بانک گردشگری است و با تلاشی که توسط مدیران انجام شده، امروز این بانک دارای مجوزهای کامل ارزی است.
    جهانگیری افزود: شعب بانک گردشگری باید امسال به سیستم های تسهیل کننده خدمات ارزی برای مجموعه ها مجهز شود و بتوان با جذب مشتری های جدید، یک انقلاب و تحول در حوزه ارز ایجاد کرد.
    *سال 99 معیار ما خدمات بانکداری است
    وی با بیان اینکه سال 99 معیار ما " خدمات بانکداری " است و حساسیت در این زمینه صدچندان است، اظهار کرد: در مورد کارانه ها، از امسال 50 درصد امتیاز همکاران بانک مربوط به ارتباطات فردی کارمند با مشتری، مدیر و سیستم مربوطه است و 50 درصد بقیه بر روی شاخص های عملکردی کارکنان تعیین شده است.
    جهانگیری گفت: اما در مورد کارانه مدیران بانک و روسای شعب، معادل 85 درصد بر روی شاخص های عملکردی است و لذا چنانچه رئیس شعبه ای در عملکرد توفیق نداشته باشد، کارمند زیردست او، کارانه بیشتری دریافت خواهد کرد هر چند که کارمندان مکلفند بر اساس دستورات روسای شعب کار کنند.
    *گسترش کمی مشتریان بانک از اهم برنامه های سال 99 است
    رئیس گروه مالی گردشگری تصریح کرد: گسترش کمی مشتریان بانک از مهم ترین برنامه های ریزی های انجام شده در سال 99 است و همه شعب باید رشد ماهانه دامنه مشتریان را داشته باشند.
    جهانگیری همچنین از مدیرعامل بانک گردشگری خواست که حتما در شاخص ها بازنگری شود و به سمتی حرکت کنیم که در سال جاری یک کارنامه قابل قبولی داشته باشیم.
    وی ادامه داد: در سال 98 با وجود همه ناملایماتی که وجود داشت، توفیقاتی هم کسب شد به طوری که بانک گردشگری اکنون در مسیر توسعه قرار گرفته و در ریل اصلاح ساختار قرار گرفته که یک اقدام بسیار قابل توجه است.
    *امسال سال به ثمر رسیدن پروژه های گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو