عصر بازار

پیام مدیر عامل بانک دی به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

عصر اعتبار- دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی در پیامی حلول ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن و رحمت الهی را تبریک گفت.

پیام مدیر عامل بانک دی به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی در پیامی حلول ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن و رحمت الهی را تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:
    شَهْرُ رَمَضانَ الَّذی أُنْزِلَ فیهِ الْقُرْآنُ
    ماه مبارک رمضان آمد و فرصت نصیب شد تا عیار خود را با حدیث بندگی و دل‌دادگی بسنجیم.
      در این ماه، رحمت واسعه و مهر لایزال الهی چنان است که گویی خداوند سبحان به دنبال بهانه است تا درهای بهشت را به روی آدم ابوالبشر بگشاید و لطفش چنان بیکران است که اگر نیک بنگریم، درمی یابیم خداوند هر بار چگونه ‌به هر بهانه ای درهای رحمتش را به روی بندگانش می‌گشاید؛ تا بار دیگر به جاده قُرب الی الله گام بگذارند
    رمضان ماهی است که به گفته خاتم پیام‌آورانش حضرت محمد (ص) روزهای آن بهترین روزها و ساعات آن بهترین ساعات است که حتی خواب در این ماه ثواب ذکر و تسبیح را دارد.
    گویی رمضان ماهی است که هر کس، طالب تقرب است می تواند مقرّب درگاه حضرتش شود. فقط کافی است ساده دلانه بر سر سفره میهمانی ماه خدا زانو بزنیم و دل از هوای نفس پاک کنیم.
    بر خودم واجب می دانم فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه شناخت و معرفت، ماه توبه و مغفرت، ماه عبادت و بندگی، ماه نزول رحمت و ضیافت بیکران الهی و ماه شکستن بت های نفس و سجده عشق بر درگاه معبود یکتا را به تمامی هم میهنان عزیزم به ویژه سهامداران گرانقدر، مشتریان گرامی و همکاران ارزش آفرینم در گروه مالی دی تبریک بگویم و از خداوند کریم توفیق درک اوقات شریفش را برای همگان مسئلت دارم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی