عصر بازار

نقش EFT در مدیریت ریسک و افزایش مشتری

آغاز احرار هویت سجام در تمامی شعب بانک صادرات

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک صادرات از عرضه سهام شرکت‌ها از طریق صندوق‌های سرمایه‌گذاری معامله‌پذیر یا همان EFT خبر داد و گفت: ‌از هفته آ‌ینده که عرضه‌ها از طریق EFT در بازار سرمایه انجام می‌شود این احراز هویت در شعب بانکی را بستری برای پذیره‌نویسی صندوق‌ها می‌دانیم.

آغاز احرار هویت سجام در تمامی شعب بانک صادرات
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، حجت اله صیدی در مراسم بهره‌برداری از سامانه احراز هویت سجام در شعب منتخب بانک صادرات با بیان اینکه این مراسم یکی از نمادهای همکاری و نزدیکی دو بازار پول و سرمایه است، گفت: بازارهای پول و سرمایه دو بال اصلی هستند که اقتصاد با آنها پیش می‌رود.

    وی با اشاره به ارائه احراز هویت در شعب بانک صادرات اظهار داشت: از امروز ارائه احراز هویت در 51 شعبه منتخب بانک صادرات در سراسر کشور آغاز می‌شود که در روزهای آینده این تعداد شعب افزایش خواهند یافت و در سطح شعب ممتاز ارائه احراز هویت برای عموم مردم قابل انجام خواهد بود.

    مدیرعامل بانک صادرات از عرضه سهام شرکت‌ها از طریق صندوق‌های سرمایه‌گذاری معامله‌پذیر یا همان EFT خبر داد و گفت: ‌از هفته آ‌ینده که عرضه‌ها از طریق EFT در بازار سرمایه انجام می‌شود این احراز هویت در شعب بانکی را بستری برای پذیره‌نویسی صندوق‌ها می‌دانیم.

    صیدی با بیان اینکه صندوق‌هایEFT نقش بزرگی در توسعه سرمایه‌گذاری و مدیریت ریسک بازار و افزایش مشتری خواهند داشت گفت: موضوع مهم توزیع سود است و افرادی که در این سامانه ثبت‌نام می‌کنند برای دریافت سود الزامی به مراجعه حضوری نخواهند داشت و سود از طریق شماره حساب ارائه می‌شود.

    وی تاکید کرد: از آنجایی که واگذاری‌ها از طریق EFT از هفته آینده آغاز می‌شود بستری را فراهم کردیم تا همه مردم بتوانند کد بورسی دریافت کنند و در این حوزه شرمنده مردم و مشتریان نباشیم.

    مدیرعامل بانک صادرات با بیان اینکه عرضه سهام از طریق ای.تی.اف‌ها قدم بزرگی برای بازار پول و سرمایه است گفت: قطعا با این اقدام عمق بازار سرمایه بیشتر و ریسک کاهش پیدا می‌کند.

    صیدی با بیان اینکه در اولین صندوق EFT بانک صادرات هم سهم دارد گفت: یکی از واگذاری‌ها مربوط به بانک صادرات است که هفته آینده انجام خواهد شد.

    وی با تاکید بر اینکه هیچ موضوعی نمی‌تواند اقتصاد ایرانی را متوقف کند گفت: در شرایطی که کادر درمان و سایر نهادها و سازمان‌ها به دنبال مهار ویروس کرونا هستند اقتصاد کشور به پیشرفت خود ادامه می‌دهد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی