عصر بازار

تمدید تاریخ انقضای کارت‌های بانک سرمایه تا پایان شهریور

عصر اعتبار- تاریخ انقضای کارت‌های بانک سرمایه به‌صورت خودکار و بدون نیاز به مراجعه مشتریان به شعبه تا پایان شهریورماه تمدید شد.

تمدید تاریخ انقضای کارت‌های بانک سرمایه تا پایان شهریور
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، به‌منظور تسهیل استفاده مشتریان از درگاه‌های غیرحضوری و کاهش مراجعات حضوری مردم به شعب، کارت‌های نقدی بانک سرمایه که تاریخ اعتبار آنها در اردیبهشت‌ماه به پایان می‌رسد به‌طور خودکار و بدون نیاز به مراجعه مشتریان به شعبه، تا اواخر مردادماه و کارت‌های نقدی مشتریانی که طی خردادماه منقضی می‌شوند تا پایان شهریورماه تمدید شد و تاریخ انقضای جدید به‌صورت پیامک برای مشتریان ارسال گردید.

    این اقدام بانک سرمایه برای جلوگیری از مراجعه مشتریان به شعب صورت گرفته است و دارندگان این کارت‌ها می‌توانند برای استفاده از آنها و انجام تراکنش‌های اینترنتی، تاریخ تمدیدشده را در درگاه‌های اینترنتی درج کنند.

    بانک سرمایه از زمان شیوع ویروس کرونا اقدامات گسترده‌ای برای جلوگیری از حضور مشتریان در شعب انجام داده که افزایش سقف انتقال وجه کارت (شتابی و درون بانکی) از طریق درگاه‌های اینترنتی و خودپردازها از مبلغ 30 میلیون ریال در هر شبانه‌روز به مبلغ 50 میلیون ریال (با سقف هر تراکنش 30 میلیون ریال) و افزایش سقف برداشت نقدی درون بانکی از 2 میلیون ریال به 5 میلیون ریال ازجمله آنهاست.

    گفتنی است کارشناسان بانک سرمایه در مرکز صدای سرمایه به شماره 4373-021 در تمامی ساعات شبانه‌روز و کلیه روزهای هفته آماده پاسخگوی به مشتریان ارجمند در این زمینه هستند.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی