عصر بازار

نائب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر؛

ثبات نسبی در بازار طلا و سکه

عصر اعتبار- نائب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز قیمت ارز ثابت مانده و همین امر باعث ثبات بازار طلا و سکه شده است.

ثبات نسبی در بازار طلا و سکه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمد کشتی آرای نائب رئیس دوم  اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به آخرین وضعیت بازار طلا، گفت: بازار امروز نسبت به دیروز تفاوت چندانی نداشته و قیمت ها همانند دیروز است.

    او بیان کرد: امروز بازار بین المللی تعطیل بوده و ارز و اونس همان قیمت روز گذشته است. قیمت ارز ثابت مانده و همین امر باعث ثابت ماندن قیمت طلا و سکه شده است به طوری که دیروز سکه طرح جدید 6 میلیون و 400 هزار تومان بود که امروز هم همین قیمت معامله شد.

    نائب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به قیمت اونس طلا، گفت: امروز قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی یک هزار و 703 دلار بود. سکه طرح قدیم 6 میلیون و 250 هزار تومان، سکه طرح جدید 6 میلیون و 400 هزار تومان، نیم سکه 3 میلیون و 220 هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و 870 هزار تومان، سکه یک گرمی 970 هزار تومان معامله شد.

    کشتی آرای بیان کرد: هر مثقال طلا 17 عیار، 2 میلیون و 763 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار 638 هزار معامله شد. مشخص نیست که در هفته آینده وضعیت خرید و فروش طلا چطور باشد.

    نائب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر بیان کرد:  داد و ستدها همچنان برقرار است و همین عامل می تواند باعث ثبات در قیمت طلا و سکه شود و چه بسا اگر این داد و ستد ها ادامه داشته باشد قیمت ها کاهش خواهد داشت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی